کد خبر: ۹۶۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۷۸
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی ضمن اعلام عرضه گسترده گوشت منجمد در سراسر کشور به واردات گوشت اشاره و گفت که روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله به طور مستمر تا پایان ماه رمضان وارد می‌کنیم.

گوشت ۲۳۰ هزار تومانی وارد بازار شد/ جزییات عرضه گوشت ارزانبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، علیرضا پیمان پاک در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده که برای اسفندماه ۲۰۰۰ تن گوشت گوسفندی منجمد وارد شود که در حال حاضر در سردخانه‌ها است و آخرین مراحل تاییدیه‌های دامپزشکی را طی می‌کند تا در اسفندماه عرضه شود.

وی عنوان کرد: این گوشت برای مصرف‌کننده ۲۳۰ هزار تومان است و قطعات پرمصرف مانند ران و سردست ۲۶۰ هزار تومان قیمت مصرف‌کننده است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در کنار آن حدود ۱۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد وارد و ترخیص شده است. معادل همین میزان هم در گمرکات و در مسیر است.

پیمان پاک خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار تن هم تولید شده که تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد داریم که برای مصارف صنف و صنعت و رستوران استفاده شود.

وی متذکر شد: قیمت این گوشت ۲۸۵ تا ۳۰۰ هزار تومان براساس قطعه‌بندی و دسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: