کد خبر: ۹۶۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۶
اگر گوشی پوکو شما جزو مدل‌هایی است که در این مقاله آمده‌اند، نمی‌توانید آن را به اندروید ۱۵ به‌روزرسانی کنید.

این گوشی‌ها اندروید ۱۵ را دریافت نمی‌کنند!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، اولین پیش‌نمایش جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید به‌تازگی منتشر شده است. اندروید ۱۵ علاوه‌بر ظاهر جذاب‌تر، تغییرات زیادی را در بخش‌های مختلف دستگاه‌ به‌ارمغان می‌آورد.

براساس گزارش زومیت، از میان مدل‌های مختلف گوشی پوکو، تعداد زیادی از آن‌ها از دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۵ محروم خواهند بود. این موضوع تا حد زیادی به بی‌نظمی شیائومی برای ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای انواع گوشی شیائومی و تبلت شیائومی ارتباط دارد.

فهرست گوشی‌ های پوکو که اندروید ۱۵ را دریافت نمی‌کنند

درحال‌حاضر، شیائومی فهرست رسمی مدل‌های مختلف گوشی پوکو که اندروید ۱۵ را دریافت نمی‌کنند، منتشر نکرده است. باوجوداین، براساس برخی از اعلامیه‌های رسمی شیائومی درباره تعداد به‌روزرسانی‌های اندروید برای محصولات مختلف، احتمالاً مدل‌های زیر جزو انواع گوشی‌های پوکو خواهند بود که به اندروید ۱۵ به‌روزرسانی نمی‌شوند:

  • پوکو C31
  • پوکو C55
  • پوکو M5s
  • پوکو M4
  • پوکو M4 پرو
  • پوکو X4 پرو نسخه 5G
  • پوکو M3 پرو نسخه 5G
  • پوکو F3
  • پوکو F2 پرو

 

علاوه‌بر مدل‌های گفته‌شده، احتمالاً بسیاری از مدل‌های گوشی پوکو که تاریخ عرضه‌ی آن‌ها مربوط به سال ۲۰۲۱ یا پیش‌از آن است، اندروید ۱۵ را دریافت نخواهند کرد.

توجه کنید که این فهرست رسمی نیست و ممکن است شیائومی برای برخی از مدل‌های این فهرست یا گوشی‌های قدیمی پوکو، اندروید ۱۵ را منتشر کند.

جای تأسف دارد که احتمالاً بسیاری از بهترین گوشی‌ های اقتصادی و بهترین گوشی‌ های میان رده شیائومی ازجمله مدل‌های متنوع سری پوکو، امکان دریافت چند نسخه از به‌روزرسانی‌های سالانه‌ی اندروید را ندارند. این مسئله روی ارزش خرید این گوشی‌ها تأثیر زیادی می‌گذارد و دستگاه را درمعرض تهدیدات امنیتی و مشکلات سخت‌افزاری قرار می‌دهد.

اندروید ۱۵ علاوه بر بهبودهای امنیتی برای جلوگیری از نفوذ بدافزارها به دستگاه‌ها، تغییرات زیادی در بخش‌های مختلف دستگاه ازجمله امکان سفارشی‌سازی بهتر و بهینه‌سازی مصرف باتری و بخش‌های پردازشی و مواردی ازاین‌قبیل را ایجاد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: