کد خبر: ۹۶۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۹۰
سخنگوی جبهه اصلاحات ادعای درگیری لفظی بین سیدمحمد خاتمی و الیاس حضرتی را تایید نکرد و به خبرآنلاین گفت: متاسفانه من فکر می کنم این‌ ادعاها، خبرسازی است و برخی از این فضای غبارآلود به دنبال ماهیگیری هستند.

واکنش جواد امام به ادعای درگیری بین سیدمحمد خاتمی و الیاس حضرتی /تنشی بین جبهه اصلاحات و امضاکنندگان «بیانیه روزنه گشایی» وجود نداشته استبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، طی روزهای اخیر، خبری منتشر شد که حکایت از دعوای لفظی بین سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات با الیاس حضرتی، دبیر کل حزب اعتماد ملی، داشت. در همین راستا، برخی از چهره های نزدیک به حزب اعتماد ملی این خبر را تکذیب کردند.

جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات نیز با تایید نکردن این ادعا، آن را خبرسازی و فضاسازی علیه اصلاح طلبان و رئیس دولت اصلاحات دانست.

بیانیه ۱۱۰ نفر هیچ ارتباطی به مواضع آقای خاتمی ندارد

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره خبر درگیری لفظی میان رئیس دولت اصلاحات با الیاس حضرتی گفت: متاسفانه من فکر می کنم این‌ ادعاها بیشتر، خبرسازی است و برخی از این فضای غبارآلود به دنبال ماهیگیری هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فضاسازی‌ها علیه آقای خاتمی می‌تواند به بیانیه ۱۱۰ نفری بازگردد؛ بیان کرد: باید دید پشت این خبرسازی‌ها چه کسانی هستند ولی موضوع این بیانیه ۱۱۰ نفر هیچ ارتباطی به مواضع آقای خاتمی و جبهه اصلاحات ندارد. این افراد دوستان اصلاح‌طلبی هستند که مستقل از جبهه اصلاحات، تصمیم به صدور یک بیانیه گرفتند. خودشان هم مدعی هستند که این بیانیه ربطی به انتخابات، معرفی کاندیداها یا ارائه لیست ندارد.

سخنگوی جبهه اصلاحات ادامه‌ داد: برخی سعی می‌کنند که فضاهایی ایجاد کنند که نشان بدهند بین آقای خاتمی و جبهه اصلاحات و این دوستان ۱۱۰ نفر تنش وجود دارد. جبهه اصلاحات به صراحت اعلام کرده است این افراد، دوستان محترم ما هستند اما تصمیم‌شان مستقل از جبهه اصلاحات بوده و ارتباطی به ما ندارد. برخی با ایجاد فضاسازی می‌خواهند القا کنند که بین آقای خاتمی و آقای حضرتی تنش به وجود آمده است و جریان اصولگرا بخواهد از شرایط به وجود آمده بهره‌برداری سیاسی کنند.

تلاش می کنند وفاق و انسجام جبهه اصلاحات را بهم بزنند

جواد امام درباره اینکه چه طیفی بحث عبور از سید محمد خاتمی را دنبال می‌کند؛ گفت: با توجه به اینکه در این دوره جبهه اصلاحات به یک وفاق و انسجام رسیده است، تلاش می‌کنند که این وفاق و انسجام را بهم بریزند. علت آن این است که خوشبختانه مواضع جریان اصلاحات با اکثریت جامعه در یک مسیر قرار گرفته و آنچه موجب نارضایتی مردم شده از سوی جریان اصلاحات گوشزد می‌شود.

وی افزود: افرادی مانند حسین شریعتمداری و کریمی‌قدوسی هستند که آقای ظریف دانشمند ارزنده جریان دیپلماسی را با آن کارنامه موفقی که دارد، و یک سرمایه اجتماعی و چهره مقبول بین‌المللی است و با تمام وجود از تمامیت ارضی و منافع ما در مقابل دشمن قسم خورده ایران که رژیم صهیونیستی باشد؛ دفاع و جان‌فشانی می‌کند؛ خائن می‌نامند. مشخصا این جریان به دنبال این فضاسازی‌ها است که بتواند فاصله بین مردم و جریان سیاسی دلسوز و اصیل انقلاب را افزایش بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: