کد خبر: ۹۶۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۹۹
آنچه که بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال روی آن اتفاق نظر دارند، این است که بیرو، شرایط خوبی را سپری نمی‌کند.

بیرانوند؛ گلری که خودش را دشمن‌شاد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از حامد جیرودی؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی در کنفرانس پیش از بازی با امارات در جام ملت‌های آسیا، در پاسخ به سؤالی درباره شرایط علیرضا بیرانوند به این اشاره کرد که «دروازه‌بان خوب، بهتر از پدر و مادر خوب است» تا به این ترتیب از بیرو تمجید کرده باشد. بااین حال، آنچه که از دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در قطر شاهد بودیم، این بود که او در تمام بازی‌ها درون دروازه تیم ملی قرار گرفت که به‌غیر از بازی برابر هنگ کنگ که در آن موفق به کلین شیت شد، در باقی دیدارهای ایران دروازه‌اش باز شد.

گلری که البته در بازی با امارات یک پنالتی گرفت که جریان بازی را به سود ایران تغییر داد وبا گرفتن یکی از پنالتی‌های سوریه، زمینه صعود تیم ملی به دور یک چهارم نهایی را فراهم آورد اما آنچه که بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال روی آن اتفاق نظر دارند، این است که بیرو، شرایط خوبی را سپری نمی‌کند. دروازه‌بانی که وعده داده بود که با جام به ایران بازگردد اما در بازی با قطر، سه گل در جریان بازی دریافت کرد و یکی از بازیکنان ضعیف ایران بود. این درحالی بود که مهدی طارمی پس از بازی با ژاپن در ادعایی بزرگ او را «بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران» نامید اما بیرانوند در روزی که انتظار می‌رفت نمایشی ایده‌آل و خوب داشته باشد، مغلوب اکرم عفیف و یارانش شد تا تیم ملی که بیرانوند بارها تأکید کرده بود، نسل طلایی فوتبال ایران است (!) بدون جام دوحه را ترک کند.

او که پس از جام ملت‌ها، حضور در کیش را به حضور زودتر در تمرین پرسپولیس ترجیح داده بود، در بازی با آلومینیوم به‌عنوان کاپیتان سرخ‌ها وارد زمین شد اما نتوانست برای تیمش بزرگی کند و با اشتباه فاحش خود در جاگیری و بیش از حد بیرون آمدن از دروازه، گلی از فاصله دور از انتظار 40 متری دریافت کرد تا قرمزها در کسب امتیاز در اراک بی‌نصیب بمانند. او در حالی زمینه‌ساز اولین باخت پرسپولیس با اوسمار شد که یکی از کسانی بود که از سرمربی شدن مرد برزیلی در پرسپولیس حمایت کرده بود که این موضوع انتقادهایی را از او و سروش رفیعی در پی داشت و این شائبه را به وجود آورد که بازیکنان پرسپولیس در انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی نقش داشته‌اند! اما پس از بازی بیرانوند به‌عنوان یکی از مقصران بی‌چون و چرای باخت پرسپولیس معرفی و در فضای مجازی مورد انتقاد شدید هواداران پرسپولیس قرار گرفت و گلی که از فاصله بسیار دور وارد دروازه‌اش شد، دستمایه طنز کاربران در فضای مجازی شد و آن را با فاصله مسیر ابتدا و انتهای تاکسی‌های اینترنتی مقایسه کردند!

بیرانوند پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم گفت: «در ابتدا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، چرا که شاید انتظار نداشتند من چنین گلی دریافت کنم. روی یک غفلت گل خوردم و شهامت این را دارم که عذرخواهی کنم و بعضی‌ وقت‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که کاری از دست آدم برنمی‌آید. نیاز به کم صحبت کردن دارم و آخرین مصاحبه من تا آخر فصل است. امروز دشمن‌ شاد شدم و با مصاحبه کم و صحبت نکردن دشمن‌هایم را شکست می‌دهم.» به نظر می‌رسد، این یک تصمیم عاقلانه است که بیرو گرفته است. دروازه‌بانی که پیش از شروع فصل و با فسخ قرارداد با پرسپولیس و مذاکره با استقلال برای رفتن به این تیم، خودش را در کانون حاشیه قرار داده و به بهانه‌های مختلف با صحبت درباره مسائل مختلف در پرسپولیس و تیم ملی این حواشی را در کنار خود دیده است و حالا شاید با سکوت بتواند به روزهای خوب خود بازگردد. روزهایی که بتوان گلری او را دوباره با داشتن پدر و مادر خوب مقایسه کرد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: