کد خبر: ۹۶۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۷۱
مهاجم باتجربه سپاهان طی توافق با این باشگاه، با کاهش قراردادش به همکاری با طلایی‌پوشان ادامه می‌دهد.

مهاجم استقلالی با سپاهان به توافق رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ کاوه رضایی که در مقطعی با مشکل قراردادی با سپاهان مواجه شده بود و جزء نفراتی بود که با ممانعت از بازی به واسطه قراردادش چند بازی این تیم را از دست داده، اکنون طی توافقی جدید در ادامه فصل نیز در جمع شاگردان مورایس کار را دنبال خواهد کرد.

به نقل از ورزش سه کاوه رضایی که در نیم فصل بحث جدایی‌اش از این تیم شکل گرفته بود پیش از دیدار با الهلال عربستان با این باشگاه به توافق دست یافت و با کاهش مبلغ قراردادش ترجیح داد در اصفهان به بازی ادامه دهد.

این در حالی بود که این بازیکن باتجربه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت و به نظر می‌رسید با توجه به درخواست سپاهان برای کاهش قرارداد، تصمیم به جدایی بگیرد.

کاوه رضایی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ما درباره ادامه حضور در سپاهان گفت: احساس کردم اینجا راحت‌تر هستم. مشکلی با کاهش قرارداد نداشتم و به توافق رسیدیم و برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: