کد خبر: ۹۶۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۷۱
از هفت سال پیش تاکنون هنوز بازیکنی‌جرات زدن چنین ضربه پنالتی در فوتبال ایران را نداشته است.

جذاب‌ترین پنالتی تاریخ فوتبال ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ هفت سال گذشت از روزی که یکی از عجیب‌ترین پنالتی‌های تاریخ فوتبال ایران را در لیگ برتر به چشم دیدیم. پنالتی‌ای که سه روز قبل از این بازی در لالیگا و در بازی بارسلونا مقابل سلتاویگ توسط مسی و سوارز زده شده بود را عینا مهدی طارمی و رامین رضاییان مقابل سپاهان تکرار کردند تا یک اتفاق جالب در ال کلاسیکوی فوتبال ایران رقم بخورد.

در گزارش ورزش سه آمده است: بازی‌ای که از هفته بیست و دوم لیگ شانزدهم برگزار شد و پرسپولیس برانکو بعد از یک شکست تلخ مقابل استقلال در شهرآورد ۸۴ پا به آن گذاشته بود. در طرف مقابل هم سپاهانی بود که با عبدالله ویسی روزگار خوشی را تجربه نمی‌کرد و در رتبه ششم جدول قرار داشت.

نیمه نخست دیدار با وجود چند موقعیت گلزتی از سوی هر دوتیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا به استقبال یکی از جذاب‌ترین نیمه دوم‌های تاریخ پرسپولیس و سپاهان برویم. در پنجاه و پنجمین دقیقه بازی بود که مهدی طارمی خبره موفق شد از گلر برزیلی سپاهان پنالتی بگیرد. حالا نور همه موبایل‌ها روشن بود و هواداران پرسپولیس در حال فیلمبرداری از گلزنی احتمالی رامین رضاییان بودند.

 

1991743

بازیکنان سپاهان از پشت سر رضاییان با اشاره دست به لی ویلسون مسیر احتمالی ضربه را تقلب می‌رسانند اما فوق ستاره آن روزهای پرسپولیس همه را غافلگیر کرد. رامین توپ را به سمت راست خودش به آرامی قل داد تا مهدی طارمی از پشت محوطه بیاید و با یک بغل پا مقابل گلر زانو زده سپاهان دروازه را باز کند. بازیکنان سپاهان از جمله حاج صفی به این گل معترض بودند اما این جزوی از قانون فوتبال است و گل‌ کاملا صحیح بود.

1991746

در ادامه کار و در هشتادمین دقیقه بازی سوت داور به نفع سپاهان به صدا درآمد و یک پنالتی هم برای شاگردان ویسی گرفته شد تا طلایی پوشان شانس مساوی کردن بازی را پیدا کنند.

طالب ریکانی جوان پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای محکم به مرکز دروازه بیرانوند حساب کار را یک بر یک کرد. اما این پایان کار نبود و در فستیوال پنالتی‌ها بازهم یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام شد و بازهم رامین پشت توپ ایستاد. نکته جالب اینکه احسان حاج صفی بود که مرتکب این پنالتی بازهم برروی مهدی طارمی شد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

1991744

این بار اما خبری از حرکت ریسکی نبود و خود رامین با ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه دروازه سپاهان زد تا پرسپولیس برای دومین بار پیش بیفتد و در پایان به برتری دو بر یک برسد.

 

251

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: