کد خبر: ۹۶۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۳۲
سومین روز از سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش سرود، شب گذشته ٢٥ بهمن‌ماه در کوشک باغ هنر و با اجرای دو گروه سرود برگزار شد.

تقدیر از خواننده «فرمانده مهدی» در جشنواره فجر / سرود را آکادمیک‌تر خواهیم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین،سالن کوشک هنر روز گذشته و از ساعت ۱۹ میزبان گروهای سرود «ساقی کوثر» و «عابِس» بود. در ابتدای این اجرا، مژده لواسانی (مجری مطرح صدا و سیما) به روی صحنه آمد و پس از خوش‌آمدگویی به حضار داخل سالن، از گروه پسران «ساقی کوثر» به سرپرستی جواد البرزی دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند و قطعات خود را اجرا کنند.

گروه پسران «ساقی کوثر» در این اجرا قطعات «حکمتی هست»، «نسیم» و «مادر من» را اجرا کردند.

دانیال آذریان، علی اصغر زندی، سینا احمدی، محمدسبحان سلطانی، امیرعلی راشکی، مهدی سالار اسماعیلی، محمدصدرا مهدی نژاد، محمدحسین جعفری، حامد دوروزپا، پارسا امیری، سجاد عسگریان، محمدامین مهران‌خواه، امیرعلی صادق‌زاده، امیرحسین احمدی‌پور و امیررضا معارف‌وند به سرپرستی جواد البرزی اعضای گروه «ساقی کوثر» را تشکیل دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: