کد خبر: ۹۶۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
تعداد بازدید: ۱۲۵
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد تیم ملی و وضعیت پرسپولیس صحبت کرد.

مثل بیرانوند آن گل را خورده بودم جرات نمی‌کردم با پروین رودررو شوم!به گزارش خبرداغ ، سپهر ستاری: تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا حذف شد و باز هم نتوانست قهرمان این مسابقات شود. پس از حذف تیم ملی، صحبت‌های زیادی در خصوص عملکرد ایران در این دوره مطرح شده و انتقاداتی هم نسبت به تصمیمات و عملکرد کادر فنی و بازیکنان وجود دارد.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرآنلاین ابتدا در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: این تیم ملی به نظرم خیلی تیم خوبی بود ولی 1-2 بازیکن کم‌کاری کردند و انتظارات را برآورده نکردند. مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند در حد خودشان نبودند. بیرانوند که ادعا می‌کند در آسیا بهترین است و دوستانش می‌گویند بهترین دروازه‌بان تاریخ است، آن گل را خورد. ما یک گل اینطوری می‌خوردیم جرات نداشتیم با علی پروین رودررو شویم. من رک می‌گویم و واقعیت همین بود. اگر یک گلر بهتر و یک دفاع وسط مثل پورعلی‌گنجی داشتیم، 100 درصد قهرمان شده بودیم.

او در خصوص تصمیمات کادر فنی و انتقاداتی که شده، گفت: من از کادر فنی ایرادی ندیدم. چیکار باید می‌کردند؟ بازیکنانی که در حد تیم ملی بودند را دعوت کرد و چند بازیکن باتجربه را هم آورد که کمک کنند. حالا نفرات باتجربه که فکر می‌کردند، باید عالی باشند، کاری نکردند. در کل ولی تیم خیلی خوب بود و همه نفرات خوب را جمع کرد و نگذاشت حق کسی خورده شود. حالا مربی یک بازیکن را دوست دارد و استفاده می‌کند که جواب بدهند ولی بازیکنانی که قلعه‌نویی انتظار داشت، عملکرد خوبی نداشتند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقادات از سعید الهویی گفت: الهویی را اصلا نمی‌شناسم و او را ندیده‌ام که کجا بوده ولی می‌دانم قلعه‌نویی وقتی کسی را کنار خودش می‌گذارد، حتما عملکرد خوبی داشته است.

قلیچ در واکنش به ادعای بیرانوند در خصوص نسل طلایی پاسخ داد: اصلا چنین چیزی نیست. نسل فوتبال دهه 60 بود که مثل آن نمی‌آید. این تیم هم خیلی خوب بود ولی بهترین نسل نبود. بهترین نسل تیمی بود که جام جهانی 1978 رفت و علی پروین، ناصر حجازی، حسن روشن، دانایی‌فرد و غفور جهانی در آن حضور داشتند. باید با چراغ دنبال آن‌ها بگردیم.

مثل بیرانوند آن گل را خورده بودم جرات نمی‌کردم با پروین رودررو شوم!

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس درباره بالا رفتن سن نرفات فعلی و تغییر نسل گفت: آقای قلعه‌نویی اگر می‌خواهد تیم ملی خوبی داشته باشد، الان وقت جوان‌گرایی است. بازیکنانی که به‌دردش می‌خورد را بیاورد و کنار چند باتجربه استفاده کند. باید هم از دروازه‌بان شروع کند و بیرانوند را کنار بگذارد. سن بیرانوند بالا رفته و شناسنامه فعلی او هم برای برادرش است! او چطوری روی گل قطر از آن زاویه دست مخالف رفت؟ توپ را می‌گرفت تیم مل قهرمان آسیا شده بود. ایران باید دنبال بازیکن جوان مثل قایدی برود و امثال او را پیدا کند.

قلیچ ضمن حمایت از حضور اوسمار ویرا گفت: اگر این پرسپولیس نتیجه نگرفت اسمم را عوض می‌کنم. زمان گل‌محمدی هم مربی برزیلی همه کارها را می‌کرد. مثل سالی که حمید مطهری کنار یحیی بود و عملکرد خوبی داشت. مربی برزیلی هم همین است. بازی‌های تدارکاتی را نبینید، بازی‌ها شروع شود پرسپولیس مدعی قهرمانی است و شک نکنید با اوسمار قهرمان می‌شود. من دید خوبی به فوتبال دارم. اگر این پرسپولیس جزو تیم‌های اول و دوم نشد هرچی خواستید بگویید.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن حمایت از جواد نکونام، درباره اختلاف او با علی خطیر گفت: من به نکونام حق می‌دهم چون خطیر بدجوری الم‌شنگه به پا می‌کند. من نمی‌دانم چرا می‌خواهد جلوی موفقیت استقلال را بگیرد و آیا دستوری دارد؟ تیمی که با آن نفرات آن فوتبال را ارائه می‌داد، خب با یکی دو بازیکن کمکی شرایطش خیلی بهتر می‌شود. آقای نکونام هم تصمیم خوبی گرفت که کاپیتان ازبکستان را خرید. قهرمانی بین مثلث استقلال، پرسپولیس و سپاهان است. تیم مورایس هم خیلی خوب است و امیدوارم الهلال را شکست دهد و دل مردم را شاد کند.

مثل بیرانوند آن گل را خورده بودم جرات نمی‌کردم با پروین رودررو شوم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: