کد خبر: ۹۶۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
تعداد بازدید: ۱۲۹
گزارش‌ها از روند بازار جهانی طلا، از ریزش شدید قیمت طلا در آخرین لحظه معاملات حکایت دارد.

زلزله در بازار طلا/ قیمت طلا باز هم ریختبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، قیمت طلا در بازار جهانی به زیر کانال یک هزار و 990 دلار فرو رفت.

بنا به این گزارش، بررسی‌ها نشان می‌دهد که اونس طلا با کاهش 5دلاری، یک هزار و 987 دلار قیمت پیدا کرد. این کاهش قیمت‌ها در شرایطی است که اونس طلا در طول یک هفته گذشته، کاهش 45 دلاری و در طول یک ماه گذشته کاهش 62 دلاری طلا را تجربه کرده است.

زلزله در بازار طلا/ قیمت طلا باز هم ریخت

طبق گزارش رویترز، قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده در ماه ژانویه بیش از حد انتظار افزایش یافت. شاخص دلار آمریکا نزدیک به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته بود، در حالی که بازدهی خزانه داری ۱۰ ساله نزدیک به بالاترین حد در دو ماه و نیم گذشته بود. شاخص‌های بازار سهام جهانی روز سه‌شنبه با کاهش بیش از یک درصدی هر سه شاخص اصلی سهام آمریکا مواجه شدند.

بازارهای پول امسال حدود سه چهارم کاهش نرخ را در نظر گرفته‌اند که نسبت به چهار کاهش قبل از داده‌های تورم کاهش یافته است. انتظار می‌رود اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه ژوئن با احتمال ۷۵ درصد انجام شود.

بنا به این گزارش، سرمایه‌گذاران اکنون روی داده‌های خرده‌فروشی ایالات متحده که قرار است در روز پنج‌شنبه منتشر ‌شود و اعداد شاخص قیمت تولیدکننده در روز جمعه تمرکز کرده‌اند. قرار است حداقل ۵ مقام فدرال رزرو در این هفته سخنرانی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: