کد خبر: ۹۶۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۹۱
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: باید پرداخت کمک معیشت ماهانه به ایثارگران معسر بدون لحاظ دهک‌بندی باشد و اگر قرار باشد موردی غیر از این در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد احتیاج به دو سوم رای نمایندگان دارد.

نوروزی: پرداخت کمک معیشت به رزمندگان معسر براساس دهک‌بندی خلاف برنامه هفتم استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز مجلس و بعد از بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: بند «ب» تبصره ۱۵ لایحه بودجه بحث دهک‌بندی را برای پرداخت کمک‌ معیشت ماهانه به ایثارگران معسر فاقد شغل و درآمد تعیین کرده است که این خلاف برنامه هفتم است.

وی توضیح داد: طبق برنامه هفتم توسعه کمک معیشت ماهانه باید به ایثارگران داده شود و در آنجا بحث دهک‌بندی حذف شده اما در بودجه سال ۱۴۰۳ آمده که باید طبق دهک‌بندی این پرداخت‌ها صورت گیرد این موضوع خلاف برنامه هفتم است و باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: با توجه به این‌که نظر شورای نگهبان آن است که هنوز برنامه هفتم قطعی نشده، وقتی برنامه به صورت شکلی قطعی شد ما این موارد را منطبق با آن خواهیم کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: