کد خبر: ۹۶۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۱۹
میراحمدی گفت: بر اساس نظرسنجی‌هایی که از روند مشارکت در انتخابات صورت می‌گیرد، به لطف خدا روند افزایشی است.

معاون سیاسی وزیر کشور: بر اساس نظرسنجی ها مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند افزایشی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، با توجه به تاکیدات چهارگانه رهبر انقلاب در انتخابات آتی درباره تدابیر وزارت کشور برای برقراری امنیت انتخابات، گفت: ما به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهیم که از حیث امنیت انتخابات، به لطف پروردگار، با هوشیاری و بیداری دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات، اعم از سپاه و انتظامی، اشراف خوبی را الحمدلله بر همه تهدیدات مختلف داخلی داریم.

وی در گفتگو با ایلنا افزود: در رأس آن هم بیداری، هوشیاری و همکاری خوب خود مردم ما است. در موضوع امنیت انتخابات اطمینان می‌دهیم که هیچ مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی افزود: در موضوع مشارکت در انتخابات هم، با توجه به رویه‌ای که شورای محترم نگهبان در پیش گرفت و صلاحیت اکثریت افراد را مورد تایید قرار داد، فضای رقابتی خوبی به وجود آمده است. بر اساس نظرسنجی‌هایی که از روند مشارکت در انتخابات صورت می‌گیرد، به لطف خدا روند افزایشی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: