کد خبر: ۹۶۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۵۹
جلالی می‌گوید:«شانس بر اساس تلاش به دست می‌آید.»

جلالی:یک جا بگویید که گفتم تیم‌ملی قهرمان می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرانلاین، جعفر برزگر؛ همین یکی دو روز قبل بود که با جلال چراغپور درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا گفتگوی تقریبا مفصلی داشتیم. او در بخشی از صحبت هایش با اشاره به حضور بعضی مدرسان در فدراسیون فوتبال خواهان پاسخگویی آن ها در این خصوص شدند. او مدعی شد که: «آقای جلالی به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیرفنی فدراسیون فوتبال که قبل از بازی ها به ضرس قاطع از قهرمانی تیم ملی صحبت می کردند امروز به خاطر پست و جایگاه شان باید پاسخگوی سوالات فنی جامعه فوتبال باشند.آقای محصص که سال ها مدرس AFC هستند یا آقای معینی که سال ها در فدراسیون حضور دارند هم باید جوابگو باشند..ما بالای 200 مدرس داریم و انتظار می رود 4 نفرشان الان صحبت کنند.بیش از 50 ساعت برنامه تلویزیونی درباره جام ملت ها داشتیم اما هیچکس به موضوع اصلی فوتبال ما اشاره نداشت.» به همین دلیل با مجید جلالی در این باره صحبت کردیم.

*آقای چراغپور در گفتگو با ما مدعی شد که شما،آقای محصص و معینی به واسطه جایگاهی که در فدراسیون دارند باید پاسخگوی نتایج تیم ملی باشند. حتی گفتند که شما از قهرمانی تیم ملی قبل از جام صحبت کرده بودید.

اول این که من حدود 50 روز است که در فدراسیون فوتبال سمت گرفتم.در تمام این مدت روی تجربیاتمختلف،چالش ها و گذشته مطالعه کردم تا برنامه ریزی خوبی انجام دهیم.نکته دوم، شما یک جا را بیاورید که من گفته باشم تیم ملی قهرمان می شود. من گفتم اگر جزو 4 تیم برویم موفق بودیم و الان هم همین نظر را دارم.

*قبل از جام این مصاحبه را انجام دادید و...

بله گفتم،ما به طور کلی، فقط تا یک جاهایی می‌توانیم بالا برویم. به نظر من حتی اگر جزو 4 تیم برتر هم قرار بگیریم کار بزرگی کرده‌ایم. چون ظرفیت‌هایی که از جمیع جهات در اختیار داریم، فقط تا همین حدود می‌تواند ما را بالا ببرد. حتی گفتم همه تیم ها یک درصد مشخصی شانس قهرمانی دارند و فوتبال همیشه یک جایگاه 10 درصدی برای اتفاقات غیرمنتظره در نظر می‌گیرد. اما حتی اگر هم ما در این جام قهرمان شویم، مطمئن باشید دلیل برتری یا پیشرفت فوتبال ما نخواهد بود و صرفا یک اتفاق بوده است.»

*شما دلیل نتیجه نگرفتن تیم ملی را چطور ارزیابی می کنید؟

ببینید اگر ما به خواهیم دنبال مقصر باشیم باید بگویم هر کسی که عضو خانواده فوتبال بوده به طریقی مصر است.این نیست که همه کنار بکشیم، اگر همین رویه 50 سال اخیر را در پیش بگیریم باز هم 50 سال آینده را می بازیم.باز هم تاکید می کنم هر کسی از مدیر،مربی، بازیکن، رسانه و همه اهالی فوتبال هر کدام به اندازه خودشان در این عقب ماندگی سهیم هستند.اگرچه حضور در جمع 4 تیم را نتیجه خوب می بینم. البته در زمان مناسب درباره عملکرد تیم ملی ر جام ملت ها صحبت خواهم کرد.

*به نظر شما قطر شایسته قهرمانی بود

من می خواهم بگویم اگر قطر قهرمان نشود چه تیمی قهرمان شود. شما بروید ببینید ان ها چه کار کردند. قهرمان های 4-5 دوره قبلی چه تیم هایی بود.قطر(2 مرتبه)، استرالیا،ژاپن و عربستان.

*شما شانس در فوتبال را قبول دارید؟

شانس یک هویت و یک شاخصه دارد..شانس بر اساس تلاش،برنامه ریزی اصولی و هزینه کرد شما به دست می آید. البته هم ان طور که گفتم درباره تمام این مقوله ها می توان و باید به طور مفصل صحبت کرد.

*سوال آخر درباره اردن که شگفتی ساز جام بود.

واقعا تیم خوبی بودند که برنامه ریزی دقیقی هم انجام داده و بر اساس آن پیشرفت چشمگیری داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: