کد خبر: ۹۶۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۶۶
با اعلام باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند در این تیم ماندنی شد.

واکنش رسمی پرسپولیس به پیشنهاد خارجی بیرانوندبه‌ گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهاد تیم ترکیه‌ای به بیرانوند نوشت: «درخشش علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه سرخپوشان ایران و تیم ملی فوتبال کشورمان، او را مورد توجه باشگاه‌های خارجی قرار داده است. این امر باعث شد تا پیشنهادهای خوبی برای به خدمت گرفتن وی مطرح شود.
باشگاه ادنا اسپور ترکیه یکی از باشگاه هایی بود که برای این انتقال پا پیش گذاشت و به تازگی پیشنهاد جدی را برای جذب بیرانوند به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با بیرانوند اصرار به ادامه همکاری و تاکید داشت پرسپولیس در شرایط فعلی به او نیاز دارد. دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی نیز با توجه به وضعیت حساس پرسپولیس، بازی های مهم نیم فصل دوم و حساسیت پستی که در آن حضور دارد، تصمیم گرفت پیشنهاد باشگاه ترکیه ای را نادیده بگیرد.
به این ترتیب، ضمن ابراز خرسندی از حضور دروازه‌بانی که بسیاری باشگاه‌ها آرزوی در اختیار داشتن چون او را دارند، پاسخ پرسپولیس و علیرضا بیرانوند به پیشنهادها در این مقطع و با توجه به خواست و علاقه هواداران، منفی است.
بی‌تردید این تصمیم بیانگر اراده‌ای است که در باشگاه و نزد تک‌تک بازیکنان برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و تقدیم شادی و خوشحالی به هواداران وجود دارد که این هم با حمایت و تشویق همه جانبه هواداران میسر خواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: