کد خبر: ۹۶۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۵
تیم ملی به قطر باخت و حسرت رسیدن به فینال بازهم به دل ایرانی‌ها ماند. این جام آسیا تقریبا بهترین فرصتی بود که می‌شد در آن بر بام قاره کهن ایستاد اما عنابی پوش‌های قطری حسابی جلوی‌مان قد علم کردند و اجازه ندادند که ...

قلعه نویی هنوز در 16سال پیش مانده؛هنوز هم فکر می کند به او ظلم شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآلاین ،آنگونه که از شواهد پیداست، قرار است عصر قلعه‌نویی در تیم ملی ادامه پیدا کند و این به شرطی است که بچه خانی آباد، سال 2007 میلادی را فراموش کند. امیر همچنان در سال مانده است و در هر کنفرانس از آن سال و ظلمی که خودش فکر می‌کند به او شده است، حرف می‌زند.

عصر ایران در ایون باره نوشت : سرمربی تیم ملی باید به آینده نگاه کند نه گذشته اما قلعه‌نویی همچنان در آن سال کذایی مانده است و می‌خواهد خود را یک قربانی نشان دهد. 16 سال پیش یک اتفاقی افتاده است اما سرمربی سابق استقلال و سپاهان، همچنان مثل یک داستان تازه حرف می‌زند و گویی همه انتقادها از او همین دیروز اتفاق افتاده. گویی همین هفته پیش عادل فردوسی پور در برنامه نود میزبان او، امیر حاج رضایی و بیژن ذوالفقارنسب بود.

قلعه‌نویی اگر می‌خواهد موفق شود باید به فکر تغییر نسل فوتبال ایران باشد که قرار است از این پس در آسیایی رقابت کند که دیگر تیم ضعیفی در آن حضور ندارد. فینال قطر و اردن نشان داد که فوتبال در آسیا رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است.

البته همه این حرف‌ها بستگی به این دارد که قلعه‌نویی همچنان سرمربی تیم ملی بماند و رئیس فدراسیون دوباره دلش برای یک سرمربی خارجی تنگ نشده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: