کد خبر: ۹۶۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
تعداد بازدید: ۸۷
متهم ردیف ۴۲ پرونده فرشته یگانه فرزند امان الله مسئول بخش جنگ سیاسی و امداد گروهک منافقین، است.

این زن در عملیات تروریستی خمپاره زنی به شهرک نور نقش مهمی داشت /مسئول جنگ سیاسی منافقین را بشناسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، فرشته یگانه متهم ردیف ۴۲ دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

او در اوایل انقلاب اسلامی جذب گروهک منافقین شده و از مسئولین تشکیلات اهواز می‌گردد. متعاقباً او ضمن ازدواج تشکیلاتی با فردی به نام علیرضا پناهی‌ور، در اقدامات مسلحانه نفاق، شرکت کرده و با ورود گروهک به فاز نظامی، از ایران خارج می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از عضویت در شورای مرکزی منافقین، مسئول ستاد داخله برای هدایت و اعزام تیم‌های تروریستی به داخل کشور مانند خمپاره‌زنی به شهرک نور در تاریخ ۲۳/ ۱۲ /۱۳۷۸، شرکت مستقیم در عملیات‌های تروریستی- نظامی از خاک عراق علیه ایران با عنوان مسئول شاخه‌ی نظامی، مسئول کمیسیون به اصطلاح آموزش منافقین و مسئول امداد و جنگ سیاسی. مشارالیها در حال حاضر نیز مسئول بخش جنگ سیاسی و امداد گروهک منافقین، است و او تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۴۸/۶-۲۰۰۲ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: