کد خبر: ۹۶۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۱۲۰
مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی غرفه غزه در نمایشگاه رسانه‌های ایران در سال جاری خبر داد.

برنامه‌های بین‌المللی «نمایشگاه رسانه‌های ایران»/از برپایی غرفه غزه تا نشست‌های تخصصی و آموزشیبه گزارش خبرداغ به نقل ازستاد اطلاع رسانی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، علیرضا شیروی، مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تشریح برنامه‌های بین‌المللی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» اعلام کرد، این نمایشگاه پس از وقفه شش سال برگزار می‌شود و قرار است اداره کل رسانه‌های خارجی در حوزه بین‌الملل در چند بخش عمده به‌صورت جدی و با مشارکت و همکاری برخی از دفاتر رسانه‌های خارجی مقیم در کشور و فعالان حوزه فلسطین و مقاومت و دعوت تعدادی از چهره‌های برجسته و شخصیت‌های رسانه‌ای در حوزه بین‌الملل، در آن حضوری پررنگ داشته باشد.


رئیس کمیته بین‌الملل این نمایشگاه با اشاره به عملیات بزرگ طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و به‌ویژه اهالی غزه و شهادت اهالی فلسطین و خبرنگارانی از رسانه‌های مختلف توسط این رژیم، تصریح کرد: در این شرایط تصمیم بر آن شد تا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، تلاش کنیم تا صدای ملت فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.
شیروی از برپایی «غرفه غزه» در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌سازد تا رسانه‌های متعهد و فعالان حوزه مقاومت با حضور در نمایشگاه در جهت آگاهسازی و تبیین جنایات رژیم صهیونیستی بخشی را با عنوان «غرفه غزه» در نمایشگاه راه‌اندازی کنند.
به گفته شیروی، برگزاری نشست‌های تخصصی و نیز برگزاری نشست‌های عمومی و آموزشی در قالب برپایی غرفه و برگزاری کارگاه از دیگر برنامه‌های بین‌المللی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» خواهد بود.
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، با نام و رویکرد جدید، توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از ۲۹ بهمن تا دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: