کد خبر: ۹۶۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۷۹
مهدی طارمی به احتمال فراوان به ترکیب تیم ملی برخواهد گشت.

تیم ملی با این تغییر مقابل قطربه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی دور نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا چهارشنبه‌شب در ورزشگاه الثمامه به مصاف قطر، میزبان بازی‌ها، خواهد رفت.

روزنامه الرای قطر در گزارشی مدعی شد که تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نیمه‌نهایی تنها یک تغییر در ترکیب اصلی‌اش خواهد داشت. الرای نوشت: «امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با همان ترکیب دیدار برابر ژاپن به استثنای یک تغییر به میدان خواهد رفت و آن بازگشت مهدی طارمی به ترکیب اصلی است که باعث می‌شود خط حمله ایران قوی‌تر و بهتر از قبل شود.»

مهدی طارمی در دیدار اخیر تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن به خاطر محرومیت نتوانست به میدان برود و آماده بازی با قطر خواهد بود البته باید دید که آیا قلعه‌نویی در این بازی او را در ترکیب اصلی به میدان می‌فرستد یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: