کد خبر: ۹۶۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
تعداد بازدید: ۱۰۸
پس از یک دور صعود دلار، با تدابیر بانک مرکزی روند قیمت دلار نزولی شد و در آستانه سقوط به کانال 56هزار تومان قرار گرفت؛ این در حالی است که برخی کانال‌های تلگرامی که اخبار مرتبط با ارز و طلا را پوشش می‌دهند همچنان بر طبل جنگ می‌کوبند.

قیمت ارز و سکه را کانال‌های تلگرامی جابجا می کنند؟به گزارش خبرداغ به نقل از همشهری : پس از یک دور صعود دلار، با تدابیر بانک مرکزی روند قیمت دلار نزولی شد و در آستانه سقوط به کانال 56هزار تومان قرار گرفت؛ این در حالی است که برخی کانال‌های تلگرامی که اخبار مرتبط با ارز و طلا را پوشش می‌دهند همچنان بر طبل جنگ می‌کوبند.

مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت ارز نرخ تورم و میزان عرضه و تقاضاست. با این حال یکی دیگر از عوامل که می‌تواند به جریان عرضه و تقاضا جهت بدهد بروز بحران‌های منطقه‌ای و حتی حوادث طبیعی است. در چنین شرایطی آنطور که بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی با اطلاع از این موضوع تلاش می‌کنند از طریق فضای مجازی بر طبل اخبار جنگ بکوبند تا از این طریق زمینه‌های رشد قیمت دلار و تلاطم‌های اقتصادی را فراهم کنند؛ این در حالی است که قیمت ارز تحت تدابیر بانک مرکزی با نزول مواجه شده است و دیروز حتی در آستانه سقوط به کانال 56هزار تومان قرار گرفت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: