کد خبر: ۹۶۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۷۶
الکساندر دوگین فیلسوف برجسته روسیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس حمله آمریکا به سوریه، و عراق نوشت: اکنون می بینیم که تمدن شیعه چیست که با نزدیک شدن به آخرالزمان فعال می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین دوگین نوشت: حملات جدید آمریکا علیه سوریه و عراق جنگ واقعی در آستانه وقوع است. قطب تشیع در خاورمیانه شکل گرفته است: ایران، حوثی ها، حزب الله، عراق، اسد. اکنون می بینیم که تمدن شیعه چیست که با نزدیک شدن به آخرالزمان فعال می شود. آن لحظه ظهور است. نتانیاهو تحت تاثیر سناریوی آخرالزمانی قرار گرفته است  (معتقدان به ظهور منجی موعود) (یا شبه مسیحایی همانطور که برخی یهودیان سنت گرا غیرصهیونیست فکر می کنند) یعنی ساخت اسرائیل بزرگ. رژیم های رو به افول یکدیگر را حس کرده و همدیگر را بدون تردید به رسمیت می شناسند. لیبرال دموکراسی جهانی گرای شیطانی پساجنسیتی و پساانسانی به عنوان عامل دجال در هم آمیخته شده است. به ژئوپلیتیک روز قیامت خوش آمدید.

دوگین: تمدن شیعه در منطقه با نزدیک شدن به آخرالزمان فعال شده/ به ژئوپلیتیک روز قیامت خوش آمدید!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: