کد خبر: ۹۶۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۷۲
پرسپولیس با یک مربی برزیلی برای حضور در کادر فنی اوسمار ویرا و یک مهاجم برزیلی به توافق رسیده است.

۲ برزیلی‌ جدید پرسپولیس به زودی در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس به دنبال تهیه ویزا و بلیت برای تازه‌واردهای برزیلی خود است. به گزارش فرهیختگان، با نظر اوسمار کار انتقال ویلن موتا، مهاجم سابق بانکوک تایلند به جمع سرخپوشان مراحل نهایی‌اش را سپری می‌کند و او قرار است تا اواسط این هفته راهی ایران شود. با آمدن این برزیلی یک بازیکن از لیست پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد که قرار است اوسمار بعد از مشورت با مدیریت باشگاه در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

همچنین رافائل تولدو که دستیار تاوارز در باشگاه صنعت نفت آبادان بود نیز قرار است به عنوان دستیار اول اوسمار به کادرفنی سرخپوشان مشغول به کار شود. کار انتقال او به پرسپولیس نهایی شده و با حقوق ماهی ده هزار دلار به پرسپولیس می‌آید. این در حالی است که گفته می‌شود دستمزد او در تیم سابقش ماهی ۵ هزار دلار بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: