کد خبر: ۹۶۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۱۰۶
رییس اتحادیه طلا گفت: به دلیل این‌که یک ماه گذشته قیمت‌ها تثبیت شده و افزایش قیمت‌ها بیشتر بوده، احتمال نوسانات کاهشی وجود دارد.

یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت سکه در روزهای آینده/ طلا و سکه بخریم یا نخریم؟به گزارش خبرداغ ، نادر بذرافشان در گفت‌وگو با خبرآنلاین تصریح کرد: در حال حاضر التهابی در بازار از لحاظ این‌که افزایش قیمتی وجود داشته باشد و تقاضا هم تحت‌تاثیر قرار گرفته باشد، وجود ندارد و بازار روال عادی را طی می‌کند.

وی با بیان این‌که برخی از ما سوال می‌کند که قیمت‌ها کاهشی می‌شود یا خیر؟ عنوان کرد: به اعتقاد من به دلیل این‌که یک ماه گذشته قیمت‌ها تثبیت شده و افزایش قیمت‌ها بیشتر بوده، احتمال نوسانات کاهشی وجود دارد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر متذکر شد: به نظر من اگر بانک مرکزی در بازار ورود کرده و بتواند قیمت ارز را کنترل کند و حتی اعلامی که در رابطه با سکه‌های طرح جدید داشته و هنوز هیچ خبری از آن‌ها نشده، اتفاقی بیفتد، به طور قطع این موضوع می‌تواند روی ثبات و حتی کاهش قیمت تاثیر داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: