کد خبر: ۹۶۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۸۵
در روزگاری که نه تنها سرزلف ارزاق عمومی، بلکه خرمن گیسوی زیست اکثر مردمان به صعود و نزول ارزهای خارج مرز و طلاهای استخراج‌نشده‌ی معادن وابسته‌است، یکی از چین مثالِ درآمد سرانه‌ی یک‌دلاری می‌آورَد و دیگری همچنان نوسانات ارزی را به از ما بهتران سابق منتسب می‌کند و آن که دامنش به کلی از هر عیب و علتی پاک است، دولتمردان لاحق و لایق فعلی اند.

طعنه روزنامه اطلاعات به دولت رئیسی: شما که می گویید دولت پیشین شعبده می کرد، چرا با عصای موسای تان آن شعبده را جمع نمی کنید؟!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه اطلاعات :در روزگاری که نه تنها سرزلف ارزاق عمومی، بلکه خرمن گیسوی زیست اکثر مردمان به صعود و نزول ارزهای خارج مرز و طلاهای استخراج‌نشده‌ی معادن وابسته‌است، یکی از چین مثالِ درآمد سرانه‌ی یک‌دلاری می‌آورَد و دیگری همچنان نوسانات ارزی را به از ما بهتران سابق منتسب می‌کند و آن که دامنش به کلی از هر عیب و علتی پاک است، دولتمردان لاحق و لایق فعلی اند.

این‌مقدار عقل و انصاف داریم، که مسبب همه‌ی اختلالات اقتصادی و مشکلات معیشتی امروز را یکسره به پای مدیریت فعلی- با همه‌ی اما و اگرهایی که دارد- نگذاریم و فی‌الجمله، ده‌ها عامل پیدا و پنهان خارج از مرزهامان را نیز دخیل بشماریم.

انصاف آن است که در عوض، مدیران امروزی نیز یاد شعارهای انتخاباتیشان باشند، که ده‌درصد مشکلات را مرتبط با تنگناهای تحریم می‌دیدند و باقی را به سر زلف مدیریت ناکارآمد گره می‌زدند. چه شد که امروز در این وانفسای اقتصادی، نه حرف آن روزشان را پس می‌گیرند و نه ید بیضایی را در مدیریت و تدبیرشان نمایان می‌کنند!؟
اگر به زعم امروزیان، دیروزیان در چشم خلایق شعبده می‌کردند و ریسمان را به جای مار می‌فروختند، چرا امروزیان عصای موسویشان را نمی‌فکنند؟ تا هم مؤمنان را به غَنج آورند و هم ساحران را به رنج؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: