کد خبر: ۹۶۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۱۲
پنجشنبه و جمعه رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در استان هرمزگان حضور پیدا خواهند کرد. در این ایام پروژه های خیلی خوبی آماده افتتاح و بهره برداری شده است.
توضیحات مهندس منصوری درباره جزییات سفر رئیس جمهور به هرمزگان+ فیلمبه گزارش خبرداغ به نقل از بولتن نیوز، معاون اجرایی رئیس جمهور: پنجشنبه و جمعه رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در استان هرمزگان حضور پیدا خواهند کرد. در این ایام پروژه های خیلی خوبی آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

مجموعا ۱۰۵ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در این سفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.
 
استان هرمزگان از نظر شاخص رشد جزو استان های ممتاز کشور است.

بعد از سفر اول رئیس جمهور به هرمزگان نزدیک به ۲۶ هزار میلیارد تومان منابع وارد استان شده است که ۱۵ هزارمیلیارد تومان از آن تسهیلات بوده است و صد دردصد تعهدات تسهیلاتی و اقتصادی از مصوبات سفر اول اجرایی و عملیاتی شده است،۱۱هزار میلیارد تومان هم اعتبار عمرانی تقدیم استان شده است.
 

سه بندر در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.

هزار مدرسه در کل کشور افتتاح می شود که ۲۰۰ مدرسه مربوط به استان هرمزگان است.

برای اجرای پروژه رشت - کاسپین بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است که انشالله در این ایام افتتاح می شود.
 
انتهای پیام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: