کد خبر: ۹۶۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
تعداد بازدید: ۱۰۷
فدراسیون والیبال در خصوص سرمربیگری تیم ملی والیبال به جمع‌بندی رسیده است.

پاسخ سعید معروف به پیشنهاد فدراسیون والیبالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تا چند روز آینده تکلیف سرمربیگری تیم ملی والیبال مشخص می‌شود و یک مربی مطرح خارجی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت؛ موضوعی که مدتهاست به چالش اصلی فدراسیون والیبال تبدیل شده است و به نظر می‌رسد این بار بدون نتیجه نخواهد ماند.

در ماه‌های پایان ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال گزینه‌های مختلفی برای هدایت تیم ملی مطرح شدند که نام سعید معروف هم در بین این گزینه‌ها وجود داشت. زمانی که وحید مرادی به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب شد وی در نشست خبری خود عنوان کرد که سعید معروف سرمایه والیبال ایران در جهان است و باید مراقب باشیم سرمایه سوزی نکنیم.

به گزارش ایرنا، با وجود چنین اظهارنظری از جانب مرادی، وی یکبار دیگر با معروف به مذاکره پرداخت تا اگر توافقی با مربیان خارجی صورت نگرفت از کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال به عنوان آلترناتیو استفاده شود؛ اما در شرایط فعلی که شنیده می‌شود با چند مربی مطرح خارجی توافقاتی صورت گرفته باید حضور معروف را در تیم ملی منتفی قلمداد کرد.

گفته می شود تا پایان بهمن ماه فدراسیون والیبال از مربی مطرح خود رونمایی خواهد کرد تا بتواند والیبال ایران را به آرزوی خود یعنی صعود به المپیک برساند.

فدراسیون والیبال هم در دوران حضور داورزنی و در زمان سرپرستی مرادی تمایل زیادی داشت معروف یا به عنوان بازیکن یا به عنوان دستیار به تیم ملی بازگردد که هر دو پیشنهاد با پاسخ منفی وی روبرو شد. این چهره مطرح والیبال ایران حاضر است سرمربیگری تیم ملی را بپذیرد و هر پیشنهادی به جز این سمت را نپذیرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: