کد خبر: ۹۶۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۱۴
بنیامین پس از این همه سال سکوت، دوباره برگشته. این‌بار با یک آلبوم که فقط یک قطعه یک ساعته دارد و حالا می‌خواهد موج جدیدی را در موسیقی ایران به راه بیاندازد.

از شایعه بستری شدن تتلو در بیمارستان امین آباد تا برگشت بنیامین با آهنگ یک ساعته !به گزارش خبرداغ به نقل از هفت صبح، او پس از مدت‌ها سکوت در روزهای گذشته خبر داد که قرار است آلبومش را روانه بازار کند. از اَپ شخصی‌اش رونمایی کند و بخش‌هایی از آلبومش را هم در یک لایو اینستاگرامی پخش کرد.

آلبومی با رگه‌های موسیقی رپ که قطعا به‌زودی اخبار بیشتری از او خواهید شنید. بنیامین در سال‌های اول حضورش در موسیقی ایران توانست موج جدیدی به راه بیاندازد و زاویه موسیقی پاپ ایران را هم تغییر دهد. بدون شک او یکی از تاثیرگذارترین خواننده‌های پاپ بعد از انقلاب است که با ایده‌های جدیدش توانست به رشد موزیک پاپ کمک کند.

کنسرت «علی زندوکیلی» دوشنبه شب هفته گذشته در اصفهان روی صحنه رفت و این خواننده به یک‌باره در اواسط کنسرت، با یادی از «معین»، پرمخاطب‌ترین قطعه این خواننده «دلم میخواد به اصفهان برگردم» را اجرا کرد که این اجرای بداهه، با استقبال و همخوانی حاضرین در سالن روبه‌رو شد. آصف آریا هم در کنسرت هفته گذشته‌اش در شهر تبریز قطعه‌ای معروف از امراه خواننده معروف ترکیه‌ای خواند و آن هم با استقبال تماشاگران مواجه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: