کد خبر: ۹۶۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۱
با توجه به بسته بودن پنجره باشگاه پرسپولیس، این باشگاه نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.

معضل جدید قرمزها؛‌ پرسپولیس نمی‌تواند از بازیکنان جدید خود استفاده کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی تاکنون عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفته اما این باشگاه فعلا نمی‌تواند قرارداد این دو بازیکن جدید خود را ثبت کند.

در گزارش ایرنا آمده است:با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز بدهی مالیاتی بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکرده، از همین رو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته است و تا پرداخت نشدن مالیات این گلر کروات، این باشگاه اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را در بازی‌های رسمی ندارد.

پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند که با پرداخت بدهی مالیاتی رادوشوویچ این مشکل را حل کنند تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود، این تیم در آغاز رقابت‌ها از این بازیکنان استفاده کند.

گفتنی است پرسپولیس در بیستم بهمن ماه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: