کد خبر: ۹۶۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۶۷
الوی روم، دروازه‌بان کوراسائو، در بازی دوستانه‌ای که هر دو تیم تقریبا یک سال پیش انجام دادند، پیراهن خود را با این بازیکن آرژانتینی تعویض کرد.

مسی از کدام بازیکن درخواست پیراهن کرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ آرژانتین مارس سال گذشته در دیداری دوستانه با تیم ملی کوراسائو دیدار کرد و 7-0 این تیم را شکست داد. الوی روم، دروازه‌بان 34 ساله این تیم پیراهن لئو مسی را که در این بازی نصیبش شد در خانه‌اش نگه می‌دارد. دروازه‌بانی که در آن بازی 7 گل دریافت کرد، به همان اندازه هم سیو انجام داد تا خودش را از این نتیجه بد تا حدی مبرا کند.

در گزارش ورزش سه آمده است:او به تفصیل توضیح می‌دهد که چی شد که پیراهن مسی به او رسید: "البته که همه پیراهن مسی را می‌خواهند. بنابراین من از قبل امیدم را برای آن از دست دادم. کوکو مارتینا، کاپیتان ما، قبل از بازی گفت: "من پیراهن او را می‌خواهم!" سپس من فکر کردم:" خب، من می‌توانم پیراهنم را با امیلیانو مارتینز عوض کنم.. او یک دروازه‌بان در سطح جهانی است." بنابراین من مسی را فراموش کردم.

در طول بازی چند سیو مقابل مسی انجام دادم و در استراحت بین دو نیمه زمانی که به سمت رختکن می‌رفتم و او را در کنار خود دیدم. ناگهان پرسیدم: " آیا می‌توانی پیراهنت را بعد از بازی به من بدهی؟" او گفت: "آره، باشه. وقتی تمام شد این کار را می‌کنیم." مدام فکر می‌کردم: "حتماً این را به همه گفته است، زیرا همه از او می‌پرسیدند." بنابراین واقعاً، باز هم هیچ انتظاری نداشتم.

در نیمه دوم هم دوباره چندین سیو روی ضربات انجام دادم. و در پایان بازی او به من نزدیک شد و گفت: "خوب بازی کردی. تو دروازه‌بان خوبی هستی." وقتی بیرون می‌رفتم مسی به من گفت: "می‌توانم پیراهن تو را هم داشته باشم؟" "و من فکر کردم: "آخر مسی پیراهن من را برای چی می‌خواهد؟ "آن را به او دادم و با هم دست دادیم."

من نفهمیدم که قرار است با پیراهن من چه کند. بعدها از هم تیمی آرژانتینی‎ام در تیم کلمبوس شنیدم که مسی پیراهن‌هایی را نگه می دارد که معنای خاصی برای او دارند. او کلکسیونی از پیراهن‌های رقبای خود را دارد. احتمالاً به این دلیل آن را می‌خواست که من دروازه‎‌بانی بودم که او صدمین گل ملی خود را به او زد. شاید پیراهن من هم جایی در مجموعه او داشته باشد."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: