کد خبر: ۹۶۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید: ۹۷
باشگاه پرسپولیس برای تقویت نیمکت خود به دنبال جذب و توافق با مربی ایرانی است.

رونمایی از ۳ گزینه دستیاری اوسمار در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس که بعد از چند روز از جدایی یحیی گل محمدی در نهایت اوسمار ویرا را به عنوان جانشین وی سرمربی جدید تیم معرفی کرد، اکنون برای تقویت کادرفنی خود چشم به انتقال و توافق با مربیان ایرانی دارد.

به گزارش ورزش سه در این رابطه گفته می‌شود آنها طی روزهای آتی دو مربی ایرانی دیگر را به جمع کادرفنی سرخپوشان اضافه خواهند کرد. نفر اول از این جمع به عنوان دستیار اول اوسمار انتخاب خواهد شد.

برای دستیار اولی اوسمار در حال حاضر نام دو مربی مطرح شده است؛ حسین عبدی کاپیتان اسبق پرسپولیس که سابقه حضور روی نیمکت این تیم را نیز در کارنامه دارد و چندی پیش نیز هدایت تیم جوانان را در جام جهانی برعهده داشت. او پیش از این به عنوان یکی از گزینه‌های ایرانی جانشینی یحیی گل محمدی نیز نامش مطرح شده بود که خیلی زود این موضوع رد شد و اکنون نام او بار دیگر حول این باشگاه و به عنوان دستیار اول مطرح شده است و باید دید چه اتفاقی در این خصوص در ادامه خواهد افتاد.

دومین مربی ایرانی مطرح شده برای حضور روی نیمکت پرسپولیس وحید هاشمیان مهاجم اسبق پاس تهران و تیم ملی است که مدتی نیز در پرسپولیس حضور داشته و دارای سابقه سال‌های طولانی حضور در لیگ آلمان با تجربه بازی در بوخوم و بایرن مونیخ است. او مدتی نیز به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی کار را دنبال کرده بود و توانسته بود جواز صعود به جام جهانی را کسب کند و در ادامه با اتفاقات رقم خورده در فدراسیون فوتبال و جدایی این مربی کروات، او نیز به همکاری‌اش پایان داد.

درباره وحید هاشمیان نیز احتمال حضور به عنوان جانشین یحیی گل محمدی و سرمربیگری پرسپولیس نیز مطرح شده بود که در ادامه این اتفاق رخ نداد و اکنون باید دید در صورت ارائه پیشنهاد جدی به عنوان دستیاری اوسمار، هاشمیان آن را خواهد پذیرفت یا خیر.

موضوع شاید جذاب در دستیاری اوسمار ویرا در پرسپولیس این باشد که مدیران پرسپولیس احتمالا در فصل آتی دست به تغییراتی دوباره بزنند و هر کدام از دستیاران این مربی بزریلی شانس سرمربیگری در لیگ بیست و چهارم را خواهند داشت.

پرسپولیس البته برای پست مربی گلرها نیز روی مربی دروازه‌بانان ایرانی نظر دارد و جدی‌ترین گزینه نیز داوود فنایی مطرح شده است. دروازه‌بان اسبق پرسپولیس که دو فصل قبل نیز به عنوان یکی از اعضای کادرفنی یحیی گل محمدی در جمع سرخپوشان حضور داشت و تجربه صعود به فینال آسیا و قهرمانی با این تیم را نیز در کارنامه دارد.

باید دید در نهایت دو مربی ایرانی آتی که به کادرفنی پرسپولیس اضافه خواهند شد چه کسانی خواهند بود و آیا از بین اسامی مطرح شده کنونی درویش تصمیم نهایی را خواهد گرفت یا باز هم اتفاق غیر قابل پیش بینی و جدیدی را باید انتظار کشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: