کد خبر: ۹۶۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۸۶
به اعتقاد رییس شورای تامین‌کنندگان دام، افزایش مجدد قیمت گوشت قرمز در بازار منطقی نیست و عده‌ای سودجو در بازار این محصول اخلال ایجاد می‌کنند.

قیمت واقعی گوشت اعلام شد/ جزییات تغییر قیمتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، منصور پوریان، رییس شورای تامین‌کنندگان دام معتقد است که در حال حاضر قیمت منطقی هر کیلو گوشت گرم ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزار تومان است.

براساس اظهارات او، واردات گوشت منجمد گوسفند و گوساله در حال انجام است که این موضوع تاثیر خود را در بحث قیمت در روزهای آتی در بازار می‌گذارد.

در این شرایط، پوریان پیش‌بینی کرده است که با حجم واردات گوشت و دام، به نرخ منطقی گوشت در بازار برسیم.

به اعتقاد او، افزایش مجدد قیمت گوشت قرمز در بازار منطقی نیست و عده‌ای سودجو در بازار این محصول اخلال ایجاد می‌کنند.

وی متذکر شده است: هر ساله دی‌ماه شاهد موج‌سازی‌های قیمتی توسط برخی افراد سودجو هستیم که این مهم پیش از این به وزارت جهادکشاورزی اعلام شده بود که در ماه‌های پایانی سال، موج‌سازی قیمتی افزایش می‌یابد تا با مدیریت بازار، این محصول کنترل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: