کد خبر: ۹۶۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۱
علی جاسم با حضور تعویضی مقابل ویتنام یکبار دیگر درخشید تا جذب این ستاره مستعد عراقی برای باشگاه‌های ایرانی دشوارتر شود.

گزینه جذاب از پرسپولیس و سپاهان دور شد!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ درخشش علی جاسم در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان در ترکیب نیروی هوایی عراق و دبل مقابل شاگردان مورایس کافی بود تا این ستاره آینده‌دار 19 ساله عراقی مورد توجه باشگاه اصفهانی قرار بگیرد، اما در ادامه گلزنی جاسم به الاتحاد و آلمالیق او را مورد توجه باشگاه‌های اروپایی نیز قرار داد و پرسپولیس نیز تلاش‌هایی مخفیانه برای جذب این بازیکن را آغاز کرد.

به نقل از ورزش سه، علی جاسم در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان کلیدی کاساس سرمربی اسپانیایی عراقی‌ها به شمار می‌رود که توانسته تیم منسجمی را روانه مسابقات کند. آنها در سومین بازی گروهی هم برنده از زمین مسابقه خارج شدند و پس از پیروزی مقابل اندونزی و سپس شگفتی‌سازی مقابل ژاپن، دقایقی پیش هم ویتنام را در شرایطی با نتیجه 3 بر 2 پشت سر گذاشتند که سرمربی اسپانیایی عراق به بازیکنان اصلی خود در شروع مسابقه استراحت داده بود.

با این حال ورود ستاره‌های تعیین کننده‌ای نظیر علی جاسم، ایمن حسین و ابراهیم بایش جریان بازی را در نیمه دوم دیدار ویتنام و عراق تغییر داد و آنها که نیمه اول را با یک گل باخته بودند، در نیمه دوم دو مرتبه به بازی برگشتند و توانستند با کسب سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند.

این پیروزی علاوه بر اینکه ایمن حسین را با یک دبل دیگر 5 گله کرد، با درخشش علی جاسم به دست آمد که ارسال کننده پاس گل‌های اول و دوم تیمش بود و یکبار هم شوت او با فاصله چند سانتی‌متری از کنار دروازه راهی اوت شد.

علی جاسم حالا در رقابتی حضور دارد که چشم تمام استعدادیابان تیم‌های بزرگ اروپایی به آن دوخته شده و با این وصف جذب علی جاسم برای سپاهان و پرسپولیس بسیار سخت و می‌توان گفت در حال غیرممکن شدن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: