کد خبر: ۹۶۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۱۱۱
دبیر شورای نگهبان گفت: شناخت صحیح و معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی (ع) از جمله مهم‌ترین وظایف علاقه‌مندان ایشان است.

اظهارات احمد جنتی درباره اعتکاف/ این ضیافت عاشقانه گوارای وجودشان باشدبه گزارش خبرداغ به نقل ازبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲) این شورا با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: این عید باعظمت را به همه رهروان راه آزادگی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم توفیق شناخت و پیروی از ایشان را به همه ما عنایت فرماید.

وی خاطرنشان کرد: شناخت صحیح و معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی (ع) از جمله مهم‌ترین وظایف علاقه‌مندان ایشان است. محبت ما نسبت به امیرالمومنین (ع) باید در رفتار فردی و اجتماعی‌مان نمود داشته باشد.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه حضرت علی (ع) معیار سنجش حقانیت است، بیان کرد: با تعیین نسبت افراد و جوامع با سیره علوی، می‌توان جبهه حق را از جبهه باطل تشخیص داد. درمان دردهای جهان آشفته امروز که تحت تاثیر معادلات ظالمانه قدرت‌های استکباری است رجوع به سیره عادلانه علوی می‌باشد که بر مبنای معارف ناب اسلامی شکل گرفته است.

جنتی همچنین بیان داشت: اعترافات پرشمار دشمنان حضرت علی (ع) به فضایل آن حضرت وظایف دوستان آن حضرت برای تبیین شخصیت ایشان را سنگین‌تر می‌کند.

وی در خصوص ایام اعتکاف نیز گفت: خوشا به سعادت آنان که از نعمت ارزشمند خلوت عارفانه با خداوند مهربان بهره‌مند می‌شوند و جان خود را در زلال عبادت شست‌وشو می‌دهند و طراوت می‌بخشند. امیدواریم این ضیافت عاشقانه گوارای وجودشان باشد و همگان را از دعای خیر خویش محروم نسازند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: