کد خبر: ۹۶۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۷۹
خداداد عزیزی معتقد است که دو تیم ژاپن و کره جنوبی فینالیست های جام ملت های آسیا خواهند بود.

خداداد ایران را مقابل ژاپن بازنده کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ حضور خداداد عزیزی، مشاور فنی سابق امیر قلعه‌نویی در ویژه برنامه جام ملت‌های شبکه ورزش از ابتدای این تورنمنت با واکنش‌های زیادی مواجه شده و حتی این موضوع به کنفرانس خبری امیر قلعه‌نویی هم کشیده شد.

خداداد عزیزی در این برنامه تلویزیونی به پیش‌بینی مسابقات جام ملت‌ها پرداخت و از مرحله حذفی تا فینال مسابقات را مشخص کرد. خداداد معتقد است ایران در یک هشتم سوریه را شکست می‌دهد و در مرحله بعدی از ژاپن شکست خورده و حذف می‌شود.

او از سوی دیگر جدول نیز پیش‌بینی حذف تیم‌هایی مثل استرالیا و عربستان به دست کره‌جنوبی را دارد. در نهایت پیش‌بینی عزیزی از فینال میان دو تیم کره و ژاپن است که کره‌جنوبی را به‌عنوان قهرمان این تورنمنت پیش‌بینی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: