کد خبر: ۹۶۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
تعداد بازدید: ۱۵۶
ماشین‌ها و هواپیماها معمولاً در فرودگاه‌های سراسر جهان به صورت مسالمت آمیز در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند، اما امکان رخ دادن حوادث عجیب و غریب هم وجود دارد. یکی از این حوادث چند روز پیش در فرودگاه سیدنی استرالیا و بر اثر برخورد یک پیکاپ میتسوبیشی تریتون با یک هواپیمای ایرباس A۳۲۰ رخ داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، امیرمسعود عابدین: این حادثه حوالی ساعت ۵:۳۰ صبح روز دوشنبه رخ داد و منجر به لغو چندین پرواز شد. این پیکاپ که بخشی از ناوگان فرودگاه بود، توسط یک کارمند پیمانکار امنیتی رانده می‌شد. علت این حادثه همچنان مشخص نیست و در حال حاضر در حال بررسی است.

تصادف عجیب یک خودرو با موتور هواپیما! / حادثه‌ای که چندین پرواز را لغو کرد/عکس

سخنگوی فرودگاه سیدنی تایید کرد که هیچ آسیبی به راننده وارد نشده است. این برخورد زمانی رخ داد که هیچ مسافری در هواپیما وجود نداشت. عکس‌های گرفته شده پس از حادثه، شیشه جلو و کابین پیکاپ میتسوبیشی را نشان می‌دهد که زیر موتور سمت راست هواپیما فرو رفته است.
بر اساس اعلام فرودگاه سیدنی، این هواپیما در حال حاضر تحت بررسی‌های مهندسی برای ارزیابی وضعیت است. ۹News استرالیا گزارش داد که هزینه تخمینی تعمیرات هواپیما بیش از ۳۳۰ هزار دلار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: