کد خبر: ۹۶۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۷۲
ملی‌پوشان ایران به دنبال کسب پیروزی مقابل امارات و صدرنشینی در مرحله گروهی جام ملت‌ها هستند.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل امارات/هجومی برای 9 امتیازی شدنبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های فلسطین و هنگ‌کنگ، صعودش به دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 را قطعی کرد و در حالی از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی الریان به مصاف تیم چهار امتیازی امارات خواهد رفت که در صورت تساوی هم صدرنشین گروه C خواهد شد، اما امیر قلعه‌نویی به دنبال سومین برد متوالی و نمایش مقتدرانه دیگری از تیمش است.

ملی پوشان فوتبال ایران در دو دیدار گذشته جام ملت‌های آسیا 5 گل به ثمر رساندند و امشب هم بدون شک به دنبال نمایش شایسته برابر امارات هستند و بعید به نظر می‌رسد بخواهند شکست بخورند و مسیرشان را در مرحله حذفی تغییر بدهند تا تقابل احتمالی با کره جنوبی یا ژاپن را نداشته باشند.

آنطور که پیش‌بینی می‌شود، امیر قلعه‌نویی بهترین نفراتش را مقابل امارات به کار می‌گیرد و به همین منظور احتمالا دوباره علیرضا بیرانوند درون دروازه خواهد بود و سعی دارد برای دومین بازی پیاپی کلین‌شیت کند.

سید مجید حسینی در دیدار گذشته مقابل هنگ کنگ در ترکیب بود، اما حالا مصدومیت پیدا کرده و امشب برابر امارات غایب است، اما شجاع خلیل‌زاده دیروز همراه با بازیکنان تمرین انجام داده و بعید نیست بتواند دوباره به ترکیب برگردد؛ البته در صورت عدم استفاده از شجاع، روزبه چشمی مهره در دسترس قلعه‌نویی است که می‌تواند مثل بازی گذشته دوباره در همین پست به کار گرفته شود.

1979471

محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها مهره دفاع میانی ایران بوده که هر دو مسابقه گذشته را به طور کامل حضور داشته و امشب هم برابر امارات یکی از 11 نفر اصلی است که در کنار شجاع خلیل‌زاده یا روزبه چشمی بازی می‌کند.

رامین رضاییان در نخستین بازی جام ملت‌ها مقابل فلسطین از دقیقه 81 به جای صادق محرمی به زمین آمد و برابر هنگ کنگ هم به طور کامل در مسابقه بود که امشب هم احتمالا جزو 11 نفر اصلی باشد و در سمت چپ هم پیش‌بینی می‌شود احسان حاج‌صفی پس از یک حضور ثابت و یک بازی تعویضی، دوباره به ترکیب برگردد و برابر امارات کاپیتان ایران باشد.

سعید عزت‌اللهی در دیدار گذشته مقابل هنگ کنگ حضور تعویضی در زمین داشت، اما قابل پیش‌بینی است که او هم دوباره به ترکیب برگردد و امشب در پست هافبک دفاعی برای ایران برابر امارات بازی کند.

سامان قدوس مثل همیشه مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی است و حتی اگر بازی برای ایران تشریفاتی هم باشد، بعید به نظر می‌رسد از جمع 11 نفر اصلی خارج شود و کار را از ابتدا برابر امارات شروع می‌کند.

1980176

علیرضا جهانبخش در دو مسابقه قبلی تیم ملی جزو نفرات ثابت بود ولی در لحظات پایانی دیدار با هنگ کنگ بخاطر آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، اما در تمرینات روزهای گذشته شرایط خوبی داشته و بعید است جای خود را به دیگر رقبای خود مثل علی قلی‌زاده بدهد.

مهدی قایدی ستاره تیم ملی ایران در دو دیدار گذشته بوده و مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ موفق به گلزنی شده و یک پاس گل هم داده که امیدوار است امشب هم با حضور ثابت برابر امارات چنین فرصتی را به دست بیاورد؛ به ویژه اینکه با توجه به حضورش در لیگ این کشور، با شکل بازی مدافعان حریف آشنایی دارد.

1979466

مهدی طارمی هنوز موفق به گلزنی در جام ملت‌های آسیا 2023 نشده ولی به دنبال انجام این کار در دیدار امشب مقابل امارات است و انگیزه زیادی دارد با حضور دوباره‌اش در ترکیب، چنین اتفاقی را رقم بزند.

سردار آزمون بخاطر دیر اضافه شدن به اردوی تیم ملی ایران در دو دیدار قبلی در ترکیب قرار نگرفت و فقط یک بازی انجام داد که موفق به گلزنی برابر فلسطین شد، اما آنطور که از تمرینات مشخص بوده، احتمالا امشب زوج مهدی طارمی در خط حمله خواهد بود و شانس دوباره گلزنی مقابل امارات را خواهد داشت.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل امارات را احتمالا این نفرات تشکیل می‌دهند:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده (روزبه چشمی)، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: