کد خبر: ۹۶۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
تعداد بازدید: ۸۰
این روزهای برفی خرسی را به زیرزمین خانه‌ای در کالیفرنیا کشاند و حیوان نگون‌بخت تمام شب را در آنجا زندانی شد.

به گزرش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، نادیا زکالوند: یکی از ساکنان کالیفرنیا با گروه امداد حیوانات تماس گرفت و از آنها خواست که خرسی را از خانه‌اش بیرون کنند. از طرفی خرس نگون‌بخت که وارد زیرزمین خانه شده بود، در آنجا گیر افتاده بود و نمی‌توانست بیرون برود.

مالک خانه شب‌هنگام متوجه وجود خرسی در زیرزمین خانه‌اش شد و از یکی از کارکنانی که در انجام دادن کارهای خانه به او کمک می‌کرد، خواست تا خرس را از خانه دور کند. او هم پس از کلی سروصدا راه انداختن دید که خرس واکنشی نشان نمی‌دهد و با خود فکر کرد، خرس رفته است. بنابراین برای اینکه خرس دوباره وارد زیرزمین خانه نشود، جلوی در ورودی زیرزمین را که به فضای باز راه داشت با سیم‌های ضخیم بست و رفت.

محبوس شدن خرسی در زیر زمین یک خانه/ پناه حیوان در برف و سرما+ عکس

صبح روز بعد یکی از همسایگان خرسی را دید که قصد دارد از زیرزمین خانه همسایه‌اش بیرون بیاید اما به‌دلیل وجود سیم‌ها نمی‌تواند و محبوس شده است.

وقتی مالک خانه از این موضوع خبردار شد، با نیروی امداد حیوانات تماس گرفت و از آنها کمک خواست. خوشبختانه نیروی امداد بدون اینکه کسی یا مهمان ناخوانده این خانه کالیفرنیایی صدمه ببیند، خرس را گرفته و به محل زندگی خود بازگرداند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: