کد خبر: ۹۶۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
تعداد بازدید: ۹۷
معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد یک روستای مرزی ایران از سوی پاکستان هدف قرار گرفته است.

حمله موشکی پاکستان به روستای مرزی ایران تایید شد /۳ زن و ۴ کودک کشته شدند /خبرنگار پاکستانی: جدایی طلبان بلوچستان هدف قرار گرفتندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، از دقایقی پیش برخی خبرگزاری ها از جمله مهر و فارس از شنیده شدن صدای انفجار در شمسر سراوان خبر دادند و معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز صدای چند انفجار درچند محدوده اطراف سراوان را تایید کرد.

در ادامه علیرضا مرحمتی، در گفت‌وگو با صداوسیما جزئیاتی بیشتر را اعلام کرد و گفت: ساعت حدودا ۴ و نیم صبح صدای انفجاری شنیده شد و مشخص شد که یکی از روستاهای نزدیک مرز را پاکستان با استفاده از موشک هدف گرفت. در این حمله سه زن و چهار کودک تبعه غیر ایرانی کشته شدند.

وی گفت: یک انفجار دیگر هم در نزدیکی شهر سراوان رخ داده که تلفاتی نداشته ایم.

همچنین در فضای مجازی توئیت یک خبرنگار پاکستانی نیویورک‌تایمز درحال چرخیدن است که گفته است: پاکستان اهدافی متعلق به جدایی‌طلبان بلوچستان در خاک ایران را هدف قرار داده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: