کد خبر: ۹۶۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۸۰
استیون سودربرگ احتمال بازگشت به فیلم‌های «اوشن» را رد کرد و گفت این مجموعه برای من کاملا به پایان رسیده است.

سودربرگ ساخت «اوشن» جدید را رد کرد/ کارم با این فیلم‌ها تمام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر:استیون سودربرگ احتمال بازگشت به فیلم‌های «اوشن» را رد کرد و گفت این مجموعه برای من کاملا به پایان رسیده است.

استیون سودربرگ احتمال بازگشت و ساخت فیلم‌های جدید از مجموعه «اوشن» را رد کرد.

کارگردان «اوشن سیزده» گفت: این برای من حرکتی رو به جلو به نظر نمی رسد و من حالا دنبال چیزهای دیگری هستم.

این کارگردان که ساخت فیلم‌های «اوشن یازده» و «اوشن دوازده» را هم برعهده داشت و تهیه‌کننده اسپین‌آف «اوشن هشت» هم بود، گفت که بدون در نظر گرفتن پیش‌درآمد برنامه‌ریزی‌شده و ایده ای که جورج کلونی در سر دارد، قصد بازگشت به مجموعه سرقت های بزرگ را ندارد.

فیلم پیش درآمد با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ در اروپای دهه ۱۹۶۰ اتفاق خواهد افتاد و فیلمی که با بازی جورج کلونی قرار است، ساخته شود هم پس از وقایع سال ۲۰۰۷ « اوشن سیزده» رخ می دهد. در هر حال سودربرگ در هیچ یک از اینها دخالت نمی کند.

سودربرگ که این فیلم ها را برای کمپانی برادران وارنر ساخته است، افزود: پس از ساختن فیلم سوم، احساس کردم این مجموعه برای من به پایان رسیده و وقتی استودیو دوباره خواست ببیند آیا در ادامه فرنچایز مشارکت خواهم داشت یا نه، به آنها گفتم نه، زیرا برای من حرکتی رو به جلو به نظر نمی رسد.

سودربرگ سه گانه «مایک جادویی» را با فیلم «آخرین رقص مایک جادویی» در سال ۲۰۲۳ به پایان رساند. این کارگردان مولف فیلم ترسناک فراطبیعی «حضور» را هم ساخته که به زودی برای اولین بار در ساندنس ۲۰۲۴ دیده خواهد شد. این جشنواره امسال همچنین سی و پنجمین سالگرد فیلم «رابطه، دروغ و نوار ویدیویی» او را جشن می گیرد.

دان چیدل بازیگر «اوشن» در سال ۲۰۲۱ گفت سودربرگ به ایده بازگشت به دنیای «اوشن» قبل از مرگ برنی مک یکی از بازیگران گروه فکر می کرد. چیدل بعدا با سودربرگ در فیلم «بدون حرکت ناگهانی» همکاری کرد.

چیدل در آن زمان گفته بود: ما در مورد آن صحبت می‌کردیم بعد که برنی درگذشت، گفتیم «نه، ما نمی‌خواهیم این کار را انجام دهیم» اما من به تازگی با استیون کار کردم و او می گفت: ممکن است راهی برای انجام دوباره آن وجود داشته باشد. من در مورد آن فکر می کنم. ولی خیلی بیشتر از این پیش نرفت.

کلونی که از بازیگران «اوشن» بود چندی پیش از «اوشن یازده» به عنوان نقطه عطفی در هالیوود و از برخی جهات بازگشتی به همکاری بازیگران پرفروش یاد کرد. در این فیلم هم بازی های کلونی چهره هایی چون برد پیت، کیسی افلک، مت دیمون، الیوت گولد، جولیا رابرتز و ... بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: