کد خبر: ۹۶۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۷۹
اظهارات سخنگوی شورای نگهبان در باره برخورداری زنان بی حجاب از حق شرکت در انتخابات با واکنشهای متعدد اصلاح طلبان مواجه شد و آن را رفتاری متناقض خواندند.

روزنامه جوان نوشت: اصلاح طلبان می خواهند از اظهارات سخنگوی شورای نگهبان ، بهانه برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیدا کنندبه گزارش خبرداغ ، اظهارات سخنگوی شورای نگهبان در باره برخورداری زنان بی حجاب از حق شرکت در انتخابات با واکنشهای متعدد اصلاح طلبان مواجه شد و آن را رفتاری متناقض خواندند.

اینک روزنامه جوان در پاسخ به دیدگاههای اصلاح طلبان نوشته است:

این جریان می‌کوشد دوقطبی حجاب و بی‌حجابی را به صندوق‌های رأی بکشاند و به هر کسی که محجبه نیست یا با حجاب اسلامی مخالف است، بگوید که در انتخابات شرکت نکنید. ساخت این دوقطبی را هم از نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان کلید زدند و از او درباره مشارکت بی‌حجاب‌ها در انتخابات پرسیدند و وقتی او گفت مانعی نیست، طوری به نقد و بررسی پرداختند که گویی سخنگوی شورا این افراد را دعوت به حضور در انتخابات کرده است و می‌خواهد از مشارکت آن‌ها سوءاستفاده کند!

در حالی که سخنگو در برابر یک سؤال بی‌ربط با پاسخی روشن قرار گرفته بود و چه باید می‌گفت؟ باید می‌گفت حق مشارکت ندارند و حق رأی را از آن‌ها می‌گرفت؟!

اصلاح‌طلبان البته می‌خواهند حق رأی را از اقشار مختلف مردم به بهانه‌های متفاوت بگیرند تا مشارکت در انتخابات پایین باشد. خط اصلی تندروهای اصلاح‌طلب در انتخابات‌هایی که می‌دانند پیروزی از آن آن‌ها نیست، عدم کاندیداتوری و در کنار آن تلاش برای عدم مشارکت مردم است. در انتخابات پیش‌رو نیز آن‌ها در همین مسیر هستند و اکنون هم در پی آن که یک غیریت‌سازی و دوقطبی تازه شکل دهند و بدحجاب‌ها را از حضور پای صندوق رأی بترسانند و بگویند مشارکت در انتخابات علیه خودتان می‌شود. سؤالی که مجالی دیگر برای جواب می‌طلبد این است که چرا اصلاح‌طلبان از مشارکت مردم در انتخابات واهمه دارند و همه تلاش‌شان را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌کنند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: