کد خبر: ۹۶۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۸۹
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه نیروهای تروریست در منطقه گفت: مدت‌هاست دوران بزن در رو تمام شده است.

قالیباف: مدت‌هاست «دوران بزن در رو» تمام شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«دست و بازوی برادرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان نستوه در سراسر منطقه را می‌بوسم که به آمریکا، رژیم صهیونیستی و  تروریست‌های حامی آنها مجدداً و با قدرت یادآوری کردند که دوران بزن در رو مدت‌هاست تمام شده است.»

بامداد امروز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور سه اطلاعیه، از موشک‌باران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق، انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه و انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: