کد خبر: ۹۶۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
تعداد بازدید: ۸۰
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با برتریشاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

خط و نشان یوزهای ایرانی برای رقبابه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) در نخستین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه C در ورزشگاه آجوکیشن سیتی قطر به مصاف هم رفتند. که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران تمام شد. کریم انصاری‌فرد، شجاع خلیل‌زاده، مهدی قایدی و سردار آزمون برای ایران گل زدند و برای فلسطین هم تامر صیام موفق به گلزنی شد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی.

ترکیب فلسطین: رامی حماده، یاسر حامد، مصعب البطاط، میشل ترمانینی، کامیلو سالدانا، محمد باسم، عدی خروب، تامر صیام، محمود ابو ورده، زید قنبر و شهاب قنبر.

داور: عبدالرحمان ابراهیم الجاسم از قطر

دقیقه ۲:ایران از همان شروع، نبض بازی را در اختیار گرفت و با پاسکاری بازیکنان توپ به کریم انصاری‌فرد رسید و مهاجم کشورمان در صدویکمین بازی‌اش برای تیم ملی توانست دروازه فلسطین را باز کند.

دقیقه ۱۰: مهدی قایدی پشت محوطه جریمه فلسطین اقدام به شوت زنی کرد که توپ این بازیکن از کنار دروازه فلسطین به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: قدوس از روی ضربه آزاد توپ را به محوطه جریمه فلسطین فرستاد و شجاع خلیل‌زاده موفق شد گل دوم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه ۱۷: محمدحسین کنعانی‌زادگان با خطا روی بازیکن فلسطین با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۳۸:علیرضا جهانبخش توپ را به در اختیار مهدی قایدی قرار داد و این بازیکن با ضربه فنی به زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۶+۴۵: در آخرین ثانیه‌های وقت‌های تلف شده نیمه اول، بازیکنان فلسطین توپی از روی ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه ایران ارسال کردند که تامر صیام با ضربه سر یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

دقیقه ۵۲: زید قنبر با خطایی که روی مهدی طارمی انجام داد، دیگر بازیکن اخطاری این مسابقه نام گرفت.

دقیقه ۵۳: شوت سعید عزت‌اللهی از روی ضربه ایستگاهی راهی به چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۵۵: صادق محرمی در جناح راست با پاس خوب سامان قدوس به توپ رسید و آن را به محوطه جریمه فلسطین فرستاد که سردار آزمون از دفع ناقص مدافعان حریف نهایت استفاده را کرد و موفق شد گل چهارم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۴: محمد محبی از روی ارسال زمینی می‌رفت در محوطه جریمه فلسطین صاحب موقعیت شود که مدافع فلسطین توپ را زد ولی وینگر تیم ملی اعتقاد داشت روی او خطای پنالتی شده است.

دقیقه ۷۰: مهدی طارمی در محوطه جریمه فلسطین صاحب موقعیت خوبی شد ولی ضربه او پس از برخورد به دست مدافع فلسطین به کرنر رفت.

دقیقه ۷۴: فلسطینی‌ها به راحتی به محوطه جریمه ایران نفوذ کردند و می‌رفتند برای دومین بار دروازه ایران را باز کنند اما محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بار جلوی ضربات فلسطینی‌ها ایستاد تا توپ از منطقه خطر دور شود.

دقیقه ۸۷: شوت مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه فلسطین را دروازه‌بان این تیم در دو مرحله گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: