کد خبر: ۹۶۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۶۹
ستاره فرانسوی تیم الاتحاد به همراه این تیم به اردوی دبی نرفته است.

بنزما در الاتحاد به انتهای خط رسید؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نشریه مارکا اسپانیا خبر از این داده است گایاردو سرمربی سرشناس الاتحاد عربستان بعد از غیبت های متوالی کریم بنزما کاپیتان سابق رئال از تمرینات این تیم تصمیمی بزرگ گرفت. کریم بنزما که پس از شکست الاتحاد مقابل النصر به خاطر مسائل شخصی مرخصی 3 روزه گرفت و جده را به مقصد مادرید ترک کرد ولی با گذشت دو هفته از رفتنش هنوز به عربستان برنگشته و در 5 تمرین اخیر الاتحاد غیبت داشت.

به همین خاطر گایاردو عصبانی شد و نام دارنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال 2022 را از لیست اردوی پیش روی در دبی امارات خط زد. پیش از این رسانه های عربی اعلام کرده بودند که بنزما برای بازگشت به عربستان شرط گذاشته بود که این تیم بازیکنان ستاره دیگر را جذب کند تا وضعیت تیم بهبود یابد.

با این وضعیت، مشخص نیست که آینده بنزما در الاتحاد به چه ترتیب رقم خواهد خورد و آیا او به فوتبال بازی کردن در این تیم ادامه خواهد داد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: