کد خبر: ۹۶۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۱۱۹
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی درباره بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان ارسال نشده است.

آخرین وضعیت بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب در مجلسبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی در جلساتی با حضور نمایندگانی از شورای نگهبان ابهامات و ایرادات در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: گزارش کمیسیون به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی جهت ارسال به شورای نگهبان داده شده است منتها هنوز هیات رئیسه گزارشی ارسال نکرده است و ما هم منتظر هستیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بیشتر ایرادات شورای نگهبان به مصوبات کمیسیون حقوقی درباره لایحه عفاف و حجاب، ویرایشی بود، تصریح کرد: بخشی از ایرادات هم ناظر به اصل ۷۵ قانون اساسی یعنی بار مالی بر می‌گشت، برای رفع این مشکل رئیس مجلس شورای اسلامی مکاتبه‌ای با رئیس جمهور کرده تا دولت بار مالی را تامین کند.  

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: