کد خبر: ۹۶۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید: ۶۷
روزنامه فرهیختگان از تلاش ضد انقلاب برای بالا بردن آرای سفید در انتخابات اسفند ماه خبر داد.

روایت رسانه اصولگرا از تلاش رسانه های مخالف نظام برای بالا بردن تعداد آرای سفید و باطله در انتخابات اسفندبه گزارش خبرداغ ، روزنامه فرهیختگان از تلاش ضد انقلاب برای بالا بردن آرای سفید در انتخابات اسفند ماه خبر داد.

روزنامه فرهیختگان وشت؛

رای سفید یا رای باطله یکی از جدیدترین ابزارهایی است که با هدف خدشه به جمهوریت نظام فعال شده است.

اگرچه همواره افرادی با حضور در انتخابات رای خود را سفید یا با اسامی و جملات غیرمرتبط به صندوق می‌انداختند اما حجم این موارد هیچ گاه به‌قدری نبود که بتواند مورد سوءاستفاده تبلیغاتی علیه کشور قرار بگیرد.

 

در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اما عوامل متعددی باعث بالا رفتن این آمار شد، پس از این اتفاق شاهدیم آرای باطله نیز به‌عنوان ظرفیتی برای کنشگری تبلیغاتی علیه کشور فعال شده و حالا رسانه‌های معاند تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا ضمن کاهش میزان مشارکت بر طبل ناامیدی بکوبند و آرای باطله را هم افزایش دهند.

روایت رسانه اصولگرا از تلاش رسانه های مخالف نظام برای بالا بردن تعداد آرای سفید و باطله در انتخابات اسفند

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: