کد خبر: ۹۶۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۹۷
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده اعلام کرد.

میزان محرومیت یاغی استقلالی ها اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده اعلام کرد.

دیدار دو تیم سپاهان و آلومینیوم اراک در تاریخ 3 دی ماه برگزار شد و از سوی باشگاه سپاهان تخلفاتی مبنی بر سو رفتار تیمی صورت گرفت و این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین هوگو میگوئل پریرا، مربی سپاهان به دلیل بد رفتاری در قبام مقام رسمی مسابقه (داور) به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت که به مدت شش ماه تعلیق می گردد، محکوم شد.

* بازی دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال تهران در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار شد و تیم گل گهر سیرجان به دلیل پرتاب بطری آب به سمت تیم مقابل از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران از هفته 12 لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد و تخلفاتی از سوی هر دو تیم صورت گرفت و کمیته انضباطی رای خود را در این دیدار به شرح زیر اعلام کرد:

- باشگاه فولاد خوزستان بخاطر سوءرفتار تیمی ناشی از 6 اخطار و پرتاب بطری و اشیاء به داخل زمین و توهین به مقام رسمی از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و در صورت قطعیت محکومیت یک جلسه، محرومیت تعلیقی تماشاگران موضوع دادنامه مورخ 4 مهرماه نیز اجرا خواهد شد.

- علیرضا ابراهیمی، مدیر رسانه فولاد خوزستان به دلیل بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از حضور در ورزشگاه و پرداخت مبلغ 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

- نادر غبیشاوری، مربی تیم فولاد خوزستان به دلیل بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت که یک جلسه آن نیز به مدت شش ماه تعلیق می گردد و پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

- باشگاه استقلال به دلیل پرتاب بطری توسط تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

- مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال به دلیل بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به 2 جلسه محرومیت که یک جلسه آن به مدت شش ماه تعلیق می‌گردد و پرداخت مبلغ 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: