کد خبر: ۹۶۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۱۱۶
نماینده فومن در مجلس از واردات برنج خارجی انتقاد کرد و گفت: چرا فکری به حال کشاورزان مظلوم و زحمتکش برنجکار نمی‌کنید که با زحمت محصولاتشان را به دست می‌آورند؟

بهروزی‌فر: برای خرید و قیمت برنج داخلی چاره‌ای کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، خلیل بهروزی‌فر در جلسه علنی امروز با محکوم کردن حادثه تروریستی در کرمان گفت: دشمن بداند مجازات سختی پیش رویش خواهد بود و به اذن خداوند انتقام شهیدان را می‌گیریم.

وی در تذکری با بیان مشکل برنج استان‌های شمالی از جمله استان گیلان حل نشده است گفت: چرا فکری به حال کشاورزان مظلوم و زحمتکش برنجکار نمی کنید که با زحمت محصولاتشان را به دست می آورند؛ کشاورزان انگیزه‌ای برای تولید ندارند. مگر نه اینکه برنج قوت مردم و محصول استراتژیک است پس چرا چاره‌ای برای خرید و قیمت برنج داخلی نمی‌کنید و فقط به فکر واردات برنج خارجی هستید؟

این نماینده مجلس با انتقاد از مدیریت اداره تامین  اجتماعی گیلان گفت: ضعف و بی تدبیری مدیریت شرکت توزیع برق و آب منطقه گیلان خسارات زیادی به مردم شهرستان‌های فومن و شفت وارد کرده و بی‌تدبیری در مدیرت آب منطقه‌ای باعث زیان هم به کشاورزان و هم روستاها شده است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: