کد خبر: ۹۶۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۹۰
همدان نماینده مردم ملایر در مجلس ابرازامیدواری کرد که مسئولان توجه جدی به بحث مدیریت تورم و تأمین کالاهای اساسی مردم داشته باشند.

مسئولان به مدیریت تورم و تأمین کالاهای اساسی توجه کنندبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌وگو ایسنا، با بیان اینکه دولت سیزدهم یکی از پاک‌دست‌ترین و تلاشگرترین دولت‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: باید معترف شویم شاهد اقدامات مؤثر دولت در استان همدان و عمران و آبادانی در شهرستان‌ها هستیم.

وی افزود: شاهد هستیم که دولتمردان برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم و کشور کارهای مؤثری در سطح استان همدان انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه بنیاد مسکن، بهسازی و آسفالت روستاها و جدولگذاری معابر روستایی شاهد انقلابی بزرگ در استان همدان و ملایر هستیم، به توسعه و تقویت  زیرساختی شبکه توزیع برق، تبدیل سیم‌های مسی به کابل‌های خودنگهدار اشاره کرد.

آزادیخواه با اشاره به اینکه در بحث حوزه بهداشت و درمان نیز شاهد توسعه فضاهای درمانی در شهرستان‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: در حوزه راهداری نیز عملکرد خوبی در سطح استان داریم و آسفالت راه‌های روستایی و روکش آسفالت معابر در استان و شهرستان ملایر در حال انجام است.

وی با اشاره به حوزه کشاورزی مطرح کرد: در بحث کاشت و خرید تضمینی گندم و تولید محصولات اساسی مثل سیر، گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی شرایط خوبی در استان حاکم است.

نماینده ملایر در خانه ملت با ابرازامیدواری از اینکه شاهد رفع مشکلات و کمبودهای موجود در حوزه مسکن باشیم و مردم طعم ملی مسکن را بچشند، به گسترش پهنای باند اینترنت و اقدامات انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات، نصب دکل‌های مخابراتی و خریداری و نصب تجهیزات سخت افزاری در استان اشاره کرد.

وی یادآور شد: امیدواریم با مدیریت خوب دولتمردان، نیازهای اساسی جامعه تأمین شود و مسئولان توجه جدی به بحث مدیریت تورم و تأمین کالاهای اساسی مردم داشته باشند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: