کد خبر: ۹۶۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
تعداد بازدید: ۱۲۹
ویتال هاینن رسما انصراف خود را از هدایت تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد.

انصراف سرمربی مشهور از حضور در ایران!به گزارش خبردغ به نقل از ورزش سه : ویتال هاینن رسما انصراف خود را از هدایت تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد.

فدراسیون والیبال، اعضای اصلی این کمیته که با رای اعضای شورای مشورتی و با در نظر گرفتن جوانب امور از جمله عدم تعارض منافع انتخاب شدند، امروز جلسه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم‌ ملی برگزار کردند که در نهایت منجر به خط خوردن دو گزینه از کاندیدای هدایت تیم ملی والیبال بود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که یکی از گزینه ویتال هاینن بلژیکی بوده است و دیگر گزینه نیز آنجلو لورنزتی سرمربی ایتالیایی است که هاینن کاملا منتفی شده است و لورنزتی نیز اعلام کرده که در حال حاضر آمادگی حضور در تیم ملی والیبال ایران را ندارد. البته فدراسیون والیبال هنوز از لورنزتی نا امید نشده و همچنان به دنبال جلب رضایت او است.

ویتال هاینن گفت:
سلام اونقدر این قضیه و روشن کردنش برای من مهمه که موقع رانندگی هستم و زدم کنار تا این موضوع رو توضیح بدم. من با رئیس فدراسیون والیبال مذاکره کردم و به او گفتم که چقدر برای والیبال شما احترام قائلم اما به دلایل مختلف نمی‌تونم به ایران بیام. من به یک سری دلایل شخصی نمی‌تونم به ایران بیام. شاید موقعی دیگر شرایط فراهم شد و من به ایران آمدم اما در این لحظه نمی‌توانم با تیم‌ملی ایران همکاری کنم. من همیشه در مورد علاقه‌ام به والیبال ایران صحبت کردم پس نمی‌تونید هیچ شکی در مورد این موضوع به خودتون راه بدین."

هاینن در پایان گفت: "در آخر باید این رو هم تاکید کنم که مذاکره من با رئیس فدراسیون ایران خیلی خوب بود. هر دو ما به خوبی یکدیگر را درک کردیم و نتیجه مذاکره این بود که ما در این مقطع نمی‌تونیم با هم همکاری داشته باشیم."

پروسه انتخاب سرمربی تیم‌ ملی والیبال با این اتفاقات به مرحله جدیدی وارد شده و معلوم نیست بالاخره چه زمانی تیم ملی ایران سرمربی خود را خواهد شناخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: