کد خبر: ۹۶۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۹۱
نماینده گلپایگان در مجلس با انتقاد از نحوه اجرای رتبه بندی معلمان گفت که وزیر آموزش و پرورش در رتبه بندی معلمان تجدیدنظر کند.

خاتمی: وزیر آموزش و پرورش در رتبه بندی معلمان تجدیدنظر کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مسعود خاتمی در جلسه علنی امروز در تذکری با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: اختلاف قیمت بین کالاهای اساسی در دو شهر مختلف ناشی از نبود نظارت و کار کارشناسی است و اینکه سازمان تعزیرات عمومی با کمبود نیروی کارآمد مواجه است.

این نماینده مجلس با انتقاد از وضعیت سرعت و قیمت اینترنت گفت: این شرایط باعث نارضایتی مردم شده است.

وی یادآور شد: کسب و کار و روزمرگی مردم با اینترنت در ارتباط است؛ امیدواریم وزیر ارتباطات فکری برای کیفیت و قیمت آن کند که این شرایط باعث اعتراض به حق مردم شده است.

خاتمی همچنین در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی معلمان هدیه ای از طرف مجلس به قشر آموزش و پرورش بود اما چرا به درستی اجرا نشد و در آن اعمال سلیقه صورت گرفت؟ وزیر آموزش و پرورش در رتبه بندی معلمان تجدیدنظر کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: