کد خبر: ۹۶۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۹۵
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در کرمان تاکید کرد: پیام ملت شریف ما ایستادگی و دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و پاسخ قاطع به اقدام ددمنشانه تروریست جهانی خواهد بود.

مقصودی: پیام ملت ایران تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری با اشاره به انفجار تروریستی در کرمان گفت: بدون شک پیام ملت شریف ما ایستادگی و دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و پاسخ قاطع به اقدام ددمنشانه تروریسم جهانی خواهد بود.

وی همچنین در تذکری به وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار برخورد با اقدامات باندی در بروجرد و در تذکر به وزیر کشور خواستار رعایت عدالت و قانون در بهره مندی همه نامزدهای انتخاباتی از امکانات عمومی و شهرداری‌ها شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: