کد خبر: ۹۶۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۹۰
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر لزوم پرداخت به موقع حقوق معلمان خرید خدمات و خدمتگزاران مدارس تاکید کرد.

میرمحمدی: حقوق معلمان خرید خدمات به موقع پرداخت شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با قدردانی از سازمان بهزیستی برای برگزاری نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای این سازمان گفت: کمیسیون تلفیق بودجه به داد سازمان بهزیستی برسد تا  کیفیت و کمیت عملکرد خود را افزایش دهد. مجلس به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توجه زیادی داشته باشد.

وی در تذکر دیگری درباره حقوق معلمان خرید خدمات گفت: چرا باید حقوق معلم خرید خدماتی که برای تدریس به روستا می‌رود بعد از گذشت ۳ ماه پرداخت نشود؟ این وضعیت شامل خدمت‌گزاران مدارس نیز می شود که علی رغم پایین بودن دریافتی‌شان اما همچنان حقوق آنها با تاخیر پرداخت می‌شود.

میرمحمدی در پایان بر لزوم ورود جدی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای حل مشکل پرداخت به موقع حقوق معلمان و خدمتگزاران مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: